Gå til innhold

Volvo 242 1975 StrøkenEdition

Ranger emnet

desses

Anbefalte innlegg

DSC03489.jpg[/img] Hei, slenger ut non bilder av bilen jeg henta meg i sverige jeg. Må legge til at det er den mest rustfrie 240/242 jeg noen gang har sett som er eldre enn 1990. Altså så rustfri som det kan få blitt når det er 30 år. Ingen brune flekker under eller på siden av bilen. Eneste jeg har sett er litt i batterikassa som er så vidt brunt (hvit bil syns godt på) og 3 cm lang liten flekk ved høyre side frontrute. Ellers 100 ;)

Her er bilder :

DSC03489.jpg

DSC03492.jpg

DSC03494.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC03489.jpg[/img] Hei, slenger ut non bilder av bilen jeg henta meg i sverige jeg. Må legge til at det er den mest rustfrie 240/242 jeg noen gang har sett som er eldre enn 1990. Altså så rustfri som det kan få blitt når det er 30 år. Ingen brune flekker under eller på siden av bilen. Eneste jeg har sett er litt i batterikassa som er så vidt brunt (hvit bil syns godt på) og 3 cm lang liten flekk ved høyre side frontrute. Ellers 100 ;)

Her er bilder :

DSC03489.jpg

DSC03492.jpg

DSC03494.jpg

Jammen er det superkjekt med den idiotiske ikke logge seg av automatisk fungsjonen som bilforumet her har. Nå hadde kammeraten min sitti på pcen i går og derfor sto han fortsatt online. Men er altså jeg som la inn innlegget med hans navn. Så det er altså jeg som er meg og ikke han :P

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye fangere er jo 17kg lettere og jeg syns det er finere. Men selvsakt skal jeg ta vare på alle orginale deler, for det er er kjekt og ha for hvis man skal ha den orginal igjen. Har komplett r sport understell og div gromdeler som skal på. Måtte gi nok. Så det trenger vi ikke snakke noe om :P

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott eksemplar du har der!!!

Støtter meg til de andre og mener at der har du en så flott bil at det ikke er mulig å forbedre den .

Men hiv på ett senkesett og de felgene ja ,så er den vel tilnermet perfekt :)

og da går det iallefall å sette den i orginal stand igjen om du skulle ønske det senere.

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider