Gå til innhold

Volvo 242 1975 StrøkenEdition

Ranger emnet

desses

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har den gamle kassa som man ikke må dra opp reversspærra for å dran i revers men bare dytter den i revers over et hakk. Trur ikke jeg skal selge motor og gir, for en b20 som har gått 100 000 er alltid kjekt og ha, den er nok ikke utslitt akuratt :P PLuss at jeg har lyst til å ha orginaldelene liggende så jeg kan få den i orginal stand igjen. Skal kjøpe Sparco Corsa stoler til bilen nå ;) det trur jeg blir bra. Og compomotive hvite femeika 17"

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har noe diverse til salgt til volvo nå for å få rydda litt i gårn her. Derfor legger jeg inn det her siden det er litt fy fy og lage ny tråd for å annonsere det. Er ei komplett m46 girkasse med ny clutch og trykkplate og mellomaksel. Og et 3 toms eksos til 240 selges billig. Har også en del annet så si ifra om dere trenger noe. Har bunnpanne til AT med oljeretur. Adapter for oljekjøler og oljekjøler er også til salgs. Pluss en del mer. Bare spør.

http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=3230

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det superkjekt med den idiotiske ikke logge seg av automatisk fungsjonen som bilforumet her har. Nå hadde kammeraten min sitti på pcen i går og derfor sto han fortsatt online. Men er altså jeg som la inn innlegget med hans navn. Så det er altså jeg som er meg og ikke han :P

Hadde en gullfarva 244GL som var regga i norge november 1974!

Skinn,servo,overdrive og B21E motor.. alt er orginalt.. den ble sikkert kjøpt ny av en som hadde litt spenn for å si det sånn .. var et meget pent ekemplar det.. sikkert ikke så rustfri som din.. men er nok ikke så langt unna det..

Gratulere.. ikke ødelegg bilen mere da.. sånne biler bør forbli orginale! det var en av grunnene til at jeg solgte den min, fordi jeg ikke hadde hjerte til å gjøre annet å vaske å polere :) er ALT for mange idoter for å si det mildt som ikke kan ta vare på ting som bør vere orginalt..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider