Gå til innhold

Dekk-kalkulator

Ranger emnet

A3TQ

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

Jada, den klarer nok det som ny dim, men den fikser ikke bredere enn 265 som standarddim, noe som er smalere enn mange biler har som standard.

Jepp, mange biler har jo mer enn 265 som standard gitt. Hvor mange prosent av bilparken vil du anslå? ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Jepp, mange biler har jo mer enn 265 som standard gitt. Hvor mange prosent av bilparken vil du anslå? ;)

Enig her, det er et FÅTALL biler som selges med STANDARD over 265. Herregud, de største bmw og Mercedeser kommer ikke med dette. Dette regnes som dyre og store biler, koster faen meg oppmot 2 mill. Det er kun et fåtall sjeldne biler som har mer enn 265 som STANDARD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by flums

Enig her, det er et FÅTALL biler som selges med STANDARD over 265. Herregud, de største bmw og Mercedeser kommer ikke med dette. Dette regnes som dyre og store biler, koster faen meg oppmot 2 mill. Det er kun et fåtall sjeldne biler som har mer enn 265 som STANDARD

Er bilen min sjelden? takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt en bil med standard bredde over 265 hadde jeg ikke brydd meg så mye med å skulle ha større/bredere dekk jeg... ;)

Ascona: hva slags bil kjører du da som har over 265 standard? kjører du ikke ascona altså?:rolleyes:

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

hadde jeg hatt en bil med standard bredde over 265 hadde jeg ikke brydd meg så mye med å skulle ha større/bredere dekk jeg... ;)

Ascona: hva slags bil kjører du da som har over 265 standard? kjører du ikke ascona altså?:rolleyes:

Bilen min har 275/40-17 som standard, og en en Chevrolet Corvette.

Jeg skal så snart jeg får råd bytte til 18" felger på den, for å få plass til bremser.

Men jeg er for tiden på utkikk etter en Ascona B, må jo ha en billigbil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider