Gå til innhold

lakkering av BMW koster?

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

hei hei! er det noen som veit ca hva det koster og hellakkere en BMW E30??

takker for alle fornuftige svar:)

kommer ann på skal det vere med inv så kan du regne ca 7k dyrere men om det er sann så kan jg sikkert gjøre det billig vettu;)

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6000 tar jeg for utvendig lakkering,ferdig slipa av eier, kun vasking, maskering og lakking, lakken inngår selfølgelig... :)

regn med 4-5000 for å lakke innvendig i koffert,dører, panser, blir som regel masse vasking og maskering med slike jobber....

grunnarbeid??? tja, en vanlig jobb med litt bulker og litt overflate rust, 5-10000, men alle har sine ønsker på hvordan de vil ha det.

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
5-6000 tar jeg for utvendig lakkering,ferdig slipa av eier, kun vasking, maskering og lakking, lakken inngår selfølgelig... :)

regn med 4-5000 for å lakke innvendig i koffert,dører, panser, blir som regel masse vasking og maskering med slike jobber....

grunnarbeid??? tja, en vanlig jobb med litt bulker og litt overflate rust, 5-10000, men alle har sine ønsker på hvordan de vil ha det.

Altså;

I mitt tilfelle da:

Litt små sparkling/sliping her og der, vasking, maskering og lakkering.

Er snakker vi hel lakkering, bilen leveres ferdig ribba.

Pris eks. lakk ?

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel helt ann på hvilken lakk man skal ha, om det er original lakken eller bytte av farge osv. Betalte selv noen og tyve for hellakering av min e36, da var det inkludert valsing av alle hjulbuer, infalsing av e46 m3 luftintakk i skjermer, sveising av panser slik at grill og nyrer er en del av panseret. Sveiset inn alu tanklokk pluss calypso rød blandet med kamelon slik at man får en stilig effekt plus 6 lag blanklakk. Alt grunnarbeid var selvfølgelig inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider