Era Skrevet Mars 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 Originally posted by CamaroCab Finnes det klosser til min bil fra Performance friction til original bremeser altså. Vet dere om noen som har ei utveksling å selge til 10 bolt aksel eller vet dere om noen som har en sperre aksel til en Camaro med 3.43 utveksling eller noe i nærheten. Har nå 2.73 utveksling uten sperre og det er ikke mye moro. Har ikke du sån 80 Camaro er ikek det samme klossene som G body dvs Malibu mfl? Det er slike bremser jeg har forrand så ja det skal finnes. Ring Ola Svendesen Motorsport i Østfold. Si gjerne at Erik i brun Vega sendte deg :) Nei desverre Ratata er også på jakt etter en sån han gikk akkurat glipp av en :( Men det finnes nye utvekslinger og differ og få kjøpt men det er ikke billig. Lykke til i jakta. mvh Erik Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Hmmm :rolleyes: trur ikke det nytter for meg å stille på bane med 2,3 tonn/5,7meter bil med 394" motor på 365 hk men jeg får heller kjøre over de som tar meg igjen :ass Jeg kjører en 1963 olds 98 4 dør's HT med høy cruse faktor :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Originally posted by olds Hmmm :rolleyes: trur ikke det nytter for meg å stille på bane med 2,3 tonn/5,7meter bil med 394" motor på 365 hk men jeg får heller kjøre over de som tar meg igjen :ass Jeg kjører en 1963 olds 98 4 dør's HT med høy cruse faktor :cool: Ikke alle behøver og kjøre bane da bare vi som er glale nok til det. Crusing er cool det og fikk litt svidd gummi i helga da skikkelig herlig vår luft kalles det :cool: Keep Crusing Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 25, 2002 Rapporter Share Skrevet April 25, 2002 Oppdaget denne siden for 1 time siden. Helt topp. Er eier av en 1975 Trans Am. Har hatt den i 17 år så den er en del av familien. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 25, 2002 Rapporter Share Skrevet April 25, 2002 Velkommen da TAm :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 25, 2002 Rapporter Share Skrevet April 25, 2002 Takk for det. Kommer til å ta min dagelige titt innom her. Har også en viss interesse for streetracing (kun som tilskuer) så det blir å følge med på dette også. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg