Gå til innhold

lakk valg på 242!

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg driver og bestemmer meg for lakk på 242 om dagen.

men det har stoppa opp mellom VIT eller SVART!!!!!!

hva synes dere.......................

240gal040.jpg

240gal033.jpg

Tja.. har hatt begge di fargene, og så lenge det er "strøkent" så er det jo fint! Tic`en min var hvit den.. å jeg vaska å polerte den mye!! så ble lei av det i lengda,skulle ha kosta på den sånn teflon behandling da:).. men neste bil jeg skal ha lakkert(som sikkert blir Tic`en igjenn) så vil jeg ha den mørkerød(vinrød) metallic eller hvit igjenn..

240Turbo for meg er Hvit..så jeg mener du bør velge hvit:) hehe

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt både hvit og sort 242,må si 242 er stilig om allt krimskrams er sort,(flatpanser selvsagt)sort grill,lister fangere,over taket osv samt

sort innenfor skiltet og den sorte stripa som går langs rutene på glt/turbobiler osv.i den vite var det også turboinnredning,noe som passet meget bra til fargen utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit er en forferdelig kjedelig farge.... Går greit på råe gatebiler som feks Lancer EVO VI, med mye dekaler og stickers.

Men jeg synes du skal lakke 240en din svart med masse klarlakk.

Ingenting er like fint som en blank og fin svart bil:)

Ser jæævli stygt ut med hvit lakk når bilen er blitt litt møkkete, spess når det kommer rust på hvit lakk.

Gå for svart lakk, mye bedre, finere, råere og tøffere:D

Synd om en såppas RÅ 242tic, skulle bli "ødelagt" av hvit lakk.

Dessuten er Svart lakk billigere:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, var jo litt "svart/hvit" de fargealternativene synes nå jeg men,

uansett, så for en stund tilbake en 245 som var lakkert hvit, det som gjorde at jeg la merke til den, var at den var ...hmmm hvordan forklare det... "kritt-hvit" (er det ikke noe som heter det?) i allefall, skikkelig hvit, å det var tøft, skulle hatt bilde av den, er vanskelig å forklare...

men i allefall, om du velger hvit så se gjennom noen hvitfarger.

den jeg beskriver ovenfor var rå (pga hvitfargen) så noe sånt vil jeg anbefale.

men på den andre side.... er jo svart tøft også..... hva med svart OG hvit? dvs grått:) neida, men du finner vell ut av det! la oss se resultatet i allefall

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider