Gå til innhold

EG Civic Hatchback: Hot/Not?

Ranger emnet

Hot or Not?  

95 stemmer

1. 1. Hot or Not?

• Ja!
    • Nei! (Isåfall; hvorfor ikke?)

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er og forblir en konebil som er blitt adoptert av F&F fans som tror det er en sportsbil ..

FEN HELLER! er bare 1 EN! bil i den klassom som er en sportsbil og det er Kia Rio! FFS!!

civic og corolla er et NEI hvis du ikke har en kone da...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt fet, var dypt forelsket i disse før, i MANGE måneder hehehe... Men har roa seg nå, men liker dem fortsatt i jdm stilen... Det er kort forklart biler med diskret styling og fete spesielle smådetaljer, samt stor fokus på motor og understell... Dette har jeg sansen for... Snoopy kommer nok til å representere jdm trenden godt i Norge... Sjekk ut http://www.jdmcivic.com for jdm civicer, både EG og EK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lavt motorvolum, ingen rumpe, framhjulstrekk, litt feminin, dårlig støydemping, tynne plater, tar man på bilen blir det bulker,

Av biler i konebilklassen så er den en av de penere/bedre da.

Bilen har bra kjøreegenskaper, så den er ikke helt fortapt.

Kunne sikkert hatt en som kjedelig bruksbil/bil nr 2 som jeg kunne kjørt til og fra jobb eller togstasjonen med, men ikke lengre turer.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte hot er den vel ikke.. Kun R er hot! Men det er en fin bil! Den er en av få forhjulstrekkere jeg kan ha. Men noe annet valg enn VTi eller "o store sinna" R er uaktuelt for meg. Hvit eller gul, med svarte hjul! Det funker!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider