Gå til innhold

EG Civic Hatchback: Hot/Not?

Ranger emnet

Hot or Not?  

95 stemmer

1. 1. Hot or Not?

• Ja!
    • Nei! (Isåfall; hvorfor ikke?)

Anbefalte innlegg

det er og forblir en konebil som er blitt adoptert av F&F fans som tror det er en sportsbil ..

FEN HELLER! er bare 1 EN! bil i den klassom som er en sportsbil og det er Kia Rio! FFS!!

civic og corolla er et NEI hvis du ikke har en kone da...

Min Corolla da? Konedrifter?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trodde du var japanofil...

da vet du at den ikke heter corolla... men LEVIN! :P

Tja, tjo..Jeg skulle ønske den het Levin her og..;) Dessvere står det Corolla Coupe i vignkortet.. HVORFOR må de dumme japanerene alltid døpe om biler som kommer hit..? :wonder Fortår det jo mer Honda Fit, men Silvia og levin..? Hæ...? Ser forresten at jeg er kraftig OffTopic igjen... *holdekjeft*

Ontopic: Nei.. Orange blinkers er ikke så grisetøft på en bil med runde former... Funker greit på min, men jeg syns ikke det gorde det på den blå civicen. Den hvite var litt kul, men ikke "over the top"

Spore av igjen:

Er faktisk ikke bare Japanofil! Jeg er vel noe så sjeldent som en genuin Autofil! Jeg Startet egentlig i amcar miljøet.... Og Digger italienske og engelske biler. Men Oldschool japser er jo favoritten... Eler er det gammel muskelbil...? :wonder

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tjo..Jeg skulle ønske den het Levin her og..;) Dessvere står det Corolla Coupe i vignkortet.. HVORFOR må de dumme japanerene alltid døpe om biler som kommer hit..? :wonder Fortår det jo mer Honda Fit, men Silvia og levin..? Hæ...? Ser forresten at jeg er kraftig OffTopic igjen... *holdekjeft*

vel .. når s13 kom så var det ikke silviaen som kom .. så forstålig at den hette 200sx .. (skulle da egentlig hett 180sx som i japan.. men men)

og når da s14 kom .... så er det bedre PR å beholde navnet som forgjengeren ble solgt som..

forstålig

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er og forblir en konebil som er blitt adoptert av F&F fans som tror det er en sportsbil ..

FEN HELLER! er bare 1 EN! bil i den klassom som er en sportsbil og det er Kia Rio! FFS!!

Da er det vel litt kjedelig at en slik en kan flise deg lett som bare det i din bmw? ;) hehe

Folk har hver sin smak og hver sin mening om disse bilene ser jeg. Og takk gud for det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir flist av en 1,3 yaris også så jeg er nok ikke lei meg av å bli flist av en civic ..

derimot kan jeg le av den som kjører den som bla ikke kan ha det så gøy som jeg har det i min rwd .. og som nesten garrantert dør i en ulykke.. mens jeg sitter i en bil som er umulig å stjele og er sikker som en saab ... (ja .. saab er sikkrere enn volvo.. )

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tenkte her for noen uker siden at snart vil det bli hot å sette på oransje blinklys på biler, siden alle kommer med hvite :P om noen år kjører alle rundt med biler som e høye, har stålfelger i krom, har oransje blinklys og enderør som butter ned helt bak. og då blir det kalt styling :D

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel .. når s13 kom så var det ikke silviaen som kom .. så forstålig at den hette 200sx .. (skulle da egentlig hett 180sx som i japan.. men men)

og når da s14 kom .... så er det bedre PR å beholde navnet som forgjengeren ble solgt som..

forstålig

Med silvia mente jeg sef S12. Altså 180 zx i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil,har mye stylingspotensiale..

Men jeg stussa litt på den voten..."hot eller not" ja eller nei??

Beklager hvis det er bare jeg som ikkje sjønner den...

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke den typen civic, er for kjedelig og anonym... all som har sett F&F skal jo self ha en slik da... masse plastikk, ingen tuning... HVIS de trimmer, så er det bare en turbo, er selvfølgelig en del unntak da... men det er liksom image en får av den bilen...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en hot bil...

Dette er en bil som skriker etter styling lang vei...body kit+ krom felger kler denne bilen så utrolig bra.....

Men for all del ikke start å diskre style en slik bil la vag gutta ta seg av det...

ja.. for å prakke på an masse krom å platikk gjør jo bilen mye finere enn en gjennomført bil der det fakistisk er lagt mere tanke bak enn "streetcred"

men så er det jo slik at alle har forskjellig smak, noen liker styling so nærmest angriper deg og tar kvelertak mens det skiriker "SE PÅ MEG!!!" imens andre like smådetaljer.. å da tenker jeg ikke på å stappe cupwings alle steder det går å putte en skrue inn...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en hot bil...

Dette er en bil som skriker etter styling lang vei...body kit+ krom felger kler denne bilen så utrolig bra.....

Men for all del ikke start å diskre style en slik bil la vag gutta ta seg av det...

Greit at jeg er besatt av disse bilene, men dette mener jeg er å totalt herpe bilen... Ingen biler forutenom 4x4 eller gamle amerikanere kler chrom felger.. Slik er det bare... Åsså er det liksom bare 2 stk stylingkit som virkelig kler bilens linjer og form... 90% av det andre er grusomt...

Går noen biler i Molde med chrom-felger... Galant, Audi, BMW og bar andre biler... Er så sinnsykt stygt..!! Ussj :rolleyes:

Jeg mener jeg tok gamle bilen til nesten det optimale når det gjelder utseende, og det var uten store felger og plastikk..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å legge masse penger i bilen for å få den til å se orginal ut.....fordelene da er at man slipper at folk legger merke til den, ikke får man premier på utstillinger å man slipper å få den stjelt.... for å ikke snakke om at man kan være en grå kjedlig person som glir inn i mengden.....

så kan man selv tenke med seg selv.....dæven speisiell bil jeg har.... doh

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider