Gå til innhold

EG Civic Hatchback: Hot/Not?

Ranger emnet


Hot or Not?  

95 stemmer

  1. 1. Hot or Not?

    • Ja!
    • Nei! (Isåfall; hvorfor ikke?)


Anbefalte innlegg

å legge masse penger i bilen for å få den til å se orginal ut.....fordelene da er at man slipper at folk legger merke til den, ikke får man premier på utstillinger å man slipper å få den stjelt.... for å ikke snakke om at man kan være en grå kjedlig person som glir inn i mengden.....

 

så kan man selv tenke med seg selv.....dæven speisiell bil jeg har.... doh

 

Syns du er litt teit i den tråden her, jeg syns disse blir dritfete, og hvor fett er det ikke å ha en småkul bil som bare bil interesserte legger merke til som går no jævlig, det er alltid like gøy, og jeg er totalt enig med Kim her, MYE NASTY styling til disse, personlig hater jeg cupwings, krom felger (wannabe pimp med clio etc) store alu vinger etc etc. Men jeg syns jo det er bra folk har forskjellig smak, men syns det er feil av deg å si at disse bare kan ha stygg styling og krom felger, for det er så feil som det kan få blitt... Kunne prata i evigheter om det her men sitter å har tentamen haha :D De har glemt å skru av internett notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns du er litt teit i den tråden her, jeg syns disse blir dritfete, og hvor fett er det ikke å ha en småkul bil som bare bil interesserte legger merke til som går no jævlig, det er alltid like gøy, og jeg er totalt enig med Kim her, MYE NASTY styling til disse, personlig hater jeg cupwings, krom felger (wannabe pimp med clio etc) store alu vinger etc etc. Men jeg syns jo det er bra folk har forskjellig smak, men syns det er feil av deg å si at disse bare kan ha stygg styling og krom felger, for det er så feil som det kan få blitt... Kunne prata i evigheter om det her men sitter å har tentamen haha :D De har glemt å skru av internett notin

 

 

Er vel ikke noe mer teit enn andre her som sier det motsatte av meg...jeg sier bare mine meninger...å det må vel være lov

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er litt teit i den tråden her, jeg syns disse blir dritfete, og hvor fett er det ikke å ha en småkul bil som bare bil interesserte legger merke til som går no jævlig, det er alltid like gøy, og jeg er totalt enig med Kim her, MYE NASTY styling til disse, personlig hater jeg cupwings, krom felger (wannabe pimp med clio etc) store alu vinger etc etc. Men jeg syns jo det er bra folk har forskjellig smak, men syns det er feil av deg å si at disse bare kan ha stygg styling og krom felger, for det er så feil som det kan få blitt... Kunne prata i evigheter om det her men sitter å har tentamen haha :D De har glemt å skru av internett notin

 

 

TENTAMEN PÅ EN LØRDAG? WTF :scared

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å legge masse penger i bilen for å få den til å se orginal ut.....fordelene da er at man slipper at folk legger merke til den, ikke får man premier på utstillinger å man slipper å få den stjelt.... for å ikke snakke om at man kan være en grå kjedlig person som glir inn i mengden.....

 

så kan man selv tenke med seg selv.....dæven speisiell bil jeg har.... doh

 

Det er greit nok å style en bil, fordi en synest det er penest selv. MEN en styler ikke opp en bil p.g.a hva andre skal synest om bilen , det gir jeg ihvertfall en lang f... i.

 

Hva er dumt med å legge mye penger i en bil, uten att det nødvendigvis synest??? For meg er det faktisk intressant og kjøre bil også, ikke bare sitte å glo på bilen..

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten ekte MUGEN 無限 RNR-felger på denne i 16-toms, og dé er temmelig sjeldne. Ellers er det jo interressant å se hvor mange forskjellige stiler folk foretrekker. Personlig likte jeg denne meget godt; clean og fin, med alle de "rette" smådetaljene. Perfekt bygget etter Amerikansk tolkning av JDM-stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å legge masse penger i bilen for å få den til å se orginal ut.....fordelene da er at man slipper at folk legger merke til den, ikke får man premier på utstillinger å man slipper å få den stjelt.... for å ikke snakke om at man kan være en grå kjedlig person som glir inn i mengden.....

 

så kan man selv tenke med seg selv.....dæven speisiell bil jeg har.... doh

 

Ja, stylingen din er spesiell og skiller seg ut. Det skal du ha, men om den er fet eller har bra kvalitet/god jobb er en annen sak :) hver sin smak :rolleyes:

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke den typen civic, er for kjedelig og anonym... all som har sett F&F skal jo self ha en slik da... masse plastikk, ingen tuning... HVIS de trimmer, så er det bare en turbo, er selvfølgelig en del unntak da... men det er liksom image en får av den bilen...

Hvor har du funnet så mange som "bare" har trimmet med en turbo da? Er som regel litt mer jobb en "bare" det gitt... ;) Og at folk har styling på bilene sine og ikke noe trim gjelder ikke bare Honda, men mer eller mindre alle andre bilmerker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du funnet så mange som "bare" har trimmet med en turbo da? Er som regel litt mer jobb en "bare" det gitt... ;) Og at folk har styling på bilene sine og ikke noe trim gjelder ikke bare Honda, men mer eller mindre alle andre bilmerker også...

 

bare turbo som i ingen styling...

 

å civicen er veldig popular blant de som bare skal ha styling, så prakker de på en masse VTec klistremerker og tror de har sportsbil

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stylingen din er spesiell og skiller seg ut. Det skal du ha, men om den er fet eller har bra kvalitet/god jobb er en annen sak :) hver sin smak :rolleyes:

 

alltid viktig med en gjennomført stil, med god jobb. Bedre å sende bort å få det montert enn å kjøre med noe som henger å slenger.

 

Slapp litt av nå da....sa det litt for å provosere viktig at folk skal ha forskjellige meninger uten at andre starter å slenge med leppa. Har alt for mange eksempler på at folk ikke tør å bygge fordi dem er redd for andres meninger....sånn burde det ikke være.....men la oss holde oss til topic nå da...

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å civicen er veldig popular blant de som bare skal ha styling, så prakker de på en masse VTec klistremerker og tror de har sportsbil

 

Det samme gjelder Golf, BMW E30, Audi A4 osv... Full i bling felger og platikk, med fortsatt en 1.8 eller en 2 liter...

 

Det som er med Civic, siden det er det vi snakker om her, er at det er små, snertne biler, med mindre motorer, billig forsikring, lavt drivstoff-forbruk, og generelt ganske bra holdbarhet og lite vedlikehold.. Dette gjør dem til en ypperlig første bil for ungdom som kanskje ikke har råd til en bil til 150k.

Og som regel når de har ekstra penger til over så er det lettere å slenge på noen fete felger og annet dill enn å putte på noen nye kammer som gir dem 75hk + 5hk liksom...

Eller å bygge om slike til turbo koster litt da det tross alt ofte er en 1,5l som er bygd for økonomisk bruk.

Vi kan ikke forvente at alle med Civic skal trimme bilene sine til 300-400 hk før de er kule, med det utgangspunktet.... Sånn er det bare...

 

Og det er helt klart at det er mye lettere å hente ut effekt fra 2.0l Ford turbomotor som allerede er bygd for turbobruk da bunnkonstruksjon, topp, girkasse, understell, tenningssystem, insprøytning osv er forberedt for det...

 

Men har du en B16 eller en B18 motor fra Honda, har du helt andre muligheter... Da finner mye deler til gunstige priser osv.. Men likevel så er det mye mer utfordrende og imponerende å få dette til å virke enn å slenge på en større turbo, intercooler og dyser på din Audi 1.8T eller Cosworth...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår