Sri Turbo Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hei sliter med et problem er. Har en HKS boostcontroller . Etter motorvask så klikka den helt, den står åvarierer mellom -350 og -390 selv om bilen ikke sviver når jeg starter den varierer den litt mere. Etter at bilen har svevet låser den seg på +2.50 selv om trykket ikke går opp. Er kansje dåligforklart men har noen av dere vert utefor dette eller har noen råd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg ville sjekket alle koblinger for fuktighet.. Alle steder du kan tenke deg at det er har kommet inn vann, sjekk det og tørk litt uansett :) Skummelt med motorvask ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei sliter med et problem er. Har en HKS boostcontroller . Etter motorvask så klikka den helt, den står åvarierer mellom -350 og -390 selv om bilen ikke sviver når jeg starter den varierer den litt mere. Etter at bilen har svevet låser den seg på +2.50 selv om trykket ikke går opp. Er kansje dåligforklart men har noen av dere vert utefor dette eller har noen råd?? Jeg var borti samme problem med en Greddy Profec, etter en motorvask. Du får vel ikke til å justere trykket heller? Altså at du ikke får innstilt trykk.. Jeg tok av hele ledningsnettet til boostcontrolleren og la de på badegulvet i to døgn, etterpå virket alt fint. Senere når jeg tok motorvask, så skjedde problemet igjen. Prøvde å tørke ledningene da også, men da ble det ikke noe forbedring. Endte med at jeg kastet hele greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg