Gå til innhold

Golfen

Ranger emnet

cenish

Anbefalte innlegg

Her er min 99- Golf GTI som jeg kjøpte i vinter:

golf_1.JPGgolf_2.JPG

Har satt av litt penger og har tenkt til å oppgradere den, men er ikke helt sikker på hva jeg skal fokusere mest på. Har et stort stereoanlegg til 40-50 tusen så den biten skal jeg ikke gjøre så mye med.

Mere info finnes her:

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2928

Kom gjerne med tips, ros og ris :)

Skal få knipset noen nye bilder i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk...Ingen spacere står på nei:)

Styling skal såklart på etterhvert, må bare finne noe jeg sikkelig liker. Jeg har samtidig lyst til å holde en litt anonym-look. Ikke noe værsting opplegg, men noe som kanskje får deg til å se to ganger.

Nye baklykter og speil trenger jeg også, men er veldig usikker på hva som vil bli pent. Tips mottas med stor takk!

Her kommer noen nye bilder tatt i dag:

Golf%20-%20Front.JPG

Golf%20-%20Profil%20Frem.JPG

Golf%20-%20Profil%20Bak.JPG

Golf%20-%20Felg.JPG

Golf%20-%20Anlegg.JPG

Golf%20-%20Takluke.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg tralle:) Skal du style den da? R32 styling hadde kledd den bilden drit godt:)

Ja, styling må man ha...Kommer vel i nærmeste framtid. Til og begynne med skal jeg bytte baklykter, speil, alt av billig plast inne i bilen skal byttes ut med alu pluss aluringer rundt instrumenter og ny instrumentskive.

Enig med at R32 kan bli tøft. Skal sjekke litt rundt i de nærmeste ukene.

Noen som har linker til rimelig R32 styling? Bilder av en jazzblue golf med R32 styling hadde også vært kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har funnet deg. Er gulvet i bagasjen hevet mye? Jeg ville ikke heve mitt for å beholde bagasjeplass, men det er jo bare dust, legger jo aldri noe baki der uansett..

Har noen blå/hvite baklykter som jeg kanskje vurderer å selge.. Har sota rutene mine så kanskje passa bedre med sota crom på min bil..? :rolleyes:

361.jpg

Om det ikke årner seg med han jeg har bestilt hos, er jeg kanskje interessert. Finner det ut om halvannen uke...

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har funnet deg. Er gulvet i bagasjen hevet mye? Jeg ville ikke heve mitt for å beholde bagasjeplass, men det er jo bare dust, legger jo aldri noe baki der uansett..

Takk for det!

Er ikke helt sikker på hvor mye, men det er i såfall ikke mye, så og si null.

Sjelden du legger noe i bagasjen ja, men de få gangene du gjør det er det veldig kjekt å faktisk ha plass. Jeg har to sponplater som er trekt med stoff som jeg legger over pleksiglasset når jeg skal ha noe bak. Så slipper jeg å få masse riper i glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke årner seg med han jeg har bestilt hos, er jeg kanskje interessert. Finner det ut om halvannen uke...

Ok, får se ann litt. Men hvis noen her har noen rød/hvite baklys og er intr. i å bytte så si fra da! Har litt trua på de se.. :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider