spewster Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Eneste kriteret er at den går. 8v trenger ikke være komplett da jeg har en motor selv 16v må være komplett. Noen som har?`Eller vet hvor jeg kan få tak i? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har en GTi 8v-motor til salgs. Den går, men trenger nok overhaling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror trra skal selge en eller to...16v... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror trra skal selge en eller to...16v... Tro kan du gjøre i kjerka :p , skal ikke selge noen motorer her enda. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tro kan du gjøre i kjerka :p , skal ikke selge noen motorer her enda. :scared (minst ti tegn, jadda jadda) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har en GTi 8v-motor til salgs.Den går, men trenger nok overhaling. Pris? Komplett med ledningsnett, girkasse, hjerne osv??;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 det største som finnes av hjerne på denne motoren er tenningsmodulen ;) Gir du 3.600,- får du grenrør og nett med. Kassa er jeg ikke hypp på å selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har en GTi 8v-motor til salgs.Den går, men trenger nok overhaling. Pris? Komplett? Blir litt langt unna når du er i tromsø om du ikke farter mye i østfold? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hva tror du må byttes i motoren? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Pakninger, muligens lager(litt usikker), så må ene løfteren justeres/byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Har en 8v motor fra mk1. Ny clutch, power-rohr. Svetter litt olje, men går som en kule. Mangler filterboks, men ellers komplett. 2500,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Har en 8v motor fra mk1.Ny clutch, power-rohr. Svetter litt olje, men går som en kule. Mangler filterboks, men ellers komplett. 2500,- Hmmm... Ferdes vel ikke i østfoldområdet? :P Er det bare folk langt oppe i nord som har motorer? ;) Eller noen som har noen linker steder jeg kan finne motor? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hmmm... Ferdes vel ikke i østfoldområdet? :P Er det bare folk langt oppe i nord som har motorer? ;) Eller noen som har noen linker steder jeg kan finne motor? Noen spesielle deler du trenger? Jeg plukker av toppen ++ på min. Bare å sende PM hvis det er noe spess du er trenger, så kan jeg nok plukke det av til deg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Noen spesielle deler du trenger? Jeg plukker av toppen ++ på min.Bare å sende PM hvis det er noe spess du er trenger, så kan jeg nok plukke det av til deg. :) Trenger så og si alt under toppen og ned.. er en motor som har fått "litt" juling... varmskjært så det holder i 130kmt + at bunden har fått mye juling pga senkinga.. (ikke jeg som har gjort det, kjøpte den sånn) Edit: typo Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 **bump bump bump** Ingen? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg