UltraComp Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har en motor nå, 1.816V (PL) overhalt med nye rådelagrer,stempelringer,ventiltetninger,kamkjede boter til kamlageroverfall og ellers alt av pakninger. Tilstand er ukjent etter at den begynte og leke mye olje inn til brennkameret, tyder på at toppakningen er gåen, interissert? Den kommer bare til og stå og ta plass siden jeg har annskaffet meg ny motor! Er mulig at jeg ordner ledningsnett til PL, girkasse og clutch medfølger, forsterket clutch. Tilstanden skal selfølgelig skjekkes før eventuelt salg! Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Har en motor nå, 1.816V (PL) overhalt med nye rådelagrer,stempelringer,ventiltetninger,kamkjede boter til kamlageroverfall og ellers alt av pakninger. Tilstand er ukjent etter at den begynte og leke mye olje inn til brennkameret, tyder på at toppakningen er gåen, interissert? Den kommer bare til og stå og ta plass siden jeg har annskaffet meg ny motor! Er mulig at jeg ordner ledningsnett til PL, girkasse og clutch medfølger, forsterket clutch. Tilstanden skal selfølgelig skjekkes før eventuelt salg! Er int. men du bor i Bodø?!? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Er int. men du bor i Bodø?!? jupp bor i bodø Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg