Andreas_1 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Har en polo 86c med 1.3 55hk motor. Tenkte å mekke bråkeanlegg på den og lurer derfor på om noen vet om jeg vil tape noe da den ikke trekker så bra etter 10000 omdr(eller 1000 for den sak) Det som sitter på vet jeg ikke diameter på men da jeg plasserte et sugerør ved siden av så var jeg ikke mye sikker på hva som var størst! Regner med motor ikke er designet for høye turtall! Spørsmålet er da om jeg vil miste noe effekt på å montere 2" anlegg! Vil vel miste en del bunndrag men det er da ikke så mye fra før av heller :rolleyes: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvorfor gidde det på denne bilen? Polo er kjerring bil, kremt kremt doh Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Usaklig og unødvendig! angry Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jo, men fra spøk til alvor! Hvorfor? Er ikke alle som syntes det er gøy å ha biler rundt seg som bråker som lastebiler, bruk nå hue. Idag skiftet jeg lyd demper på en omega V6, Den har 2 katalysatorer, og etter der kommer 2 lyd-dempere, den ene var ødelagt. Kjørte litt uten, og det er ikke noen fin lyd, er bare bråk og høres ut som eksos-anlegget er rusta i stykker. Er det ikke noe annet du kan legge pengene ned på i denne bilen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 mister kanskje noen nm på lavt turtall ja... men om du skal ha bråkeanlegg som du kaller det bør du vel ikke ha mindre enn 2" rør hehe.. dvs spørs hva slags lyddempere du hiver på... Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 jackpot: Kaller det for bråkeanlegg fordi jeg ikke har gjort noe annet med bilen! Derfor gjør det nok ikke mer enn å lage litt mer lyd men den høres allerede ut som en traktor så hvorfor ikke bare smelle på effektanlegg?! Skal ha 2 freeflow potter fra simons! Ikke verdens beste kvalitet men billig! Har planer om andre oppgraderinger senere så da blir original eksos restriktiv så hvorfor ikke oppgradere når jeg skal skifte uansett?! Satser på å sugetrimme 1.3'en litt mer senere så... Probe GT: Den kommer nok ikke til å bråke noe særlig mer enn den allerede gjør så hvorfor ikke! Kjøpe nytt originalt fra Møller er UAKTUELT!!! Og ødelagt eksos er ikke det samme som effekt anlegg! Er ikke the average råner så det blir ikke fjortis tralle! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvorfor gidde det på denne bilen? Polo er kjerring bil, kremt kremt doh Mulig det, men kjerring bilen min spiser slappe blå-ovaler som din til frokost 2" anlegg er nok passe på vanlig gasser Polo. Det som passer best på G40 er 55 eller 60 mm avhenging av mods Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Ford lanserte jo faktisk probe som en kvinnelig sportsbil! Så i USA så er det en jentebil! doh Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg