Gå til innhold

Guardsystems-erfaringer

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Hei

For å forsikre en bil jeg vurderer å kjøpe, sa forsikringsselskapet mitt at jeg måtte innstallere trackguard fra guardsystems. Det kosta 4000kr med ett års abonoment inkludert, var visst ganske lett å innstallere også.

Så kommer mitt spørsmål, er det noen som har erfaringer med dette systemet? Finnes det alternativer? Er det virkerlig så lett å innstallere som de sier?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde guardsystem's alarm da de var relativt nye her i landet. Fra alarmen gikk, til mobil telefonen min ringte å varslet meg om at alarmen gikk, tok det bare noen få sekunder. Var veldig fornøyd med det. Dette er noen år siden.

Kompis av meg hadde det for ca 6 månder siden. Han hadde innbrudd i bilen sin 2 ganger. Og begge gangene tok det så lang tid for guardsystems å ringe og varsle han, at tyvene kom seg unna begge gangene. Vi testet ut reaksjonstiden deres ett par ganger utenom dette for å se virkelig hvor lang tid det tok fra alarmen gikk til telefonen ringte, og det var tragisk. Skjønte godt at tyvene rakk å stikke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jernbanepersonalets bank og forsikring, de hadde visst ingen avtale men de krevde allikevel dette. Bilen det var snakk om var en audi s4. Fikk pris på 4200 i året og det syntes jeg ikke var så ille. Dette med delkasko og ubegrenset km lengde.

Om bilen blir stjelt driter jeg i, men må ha det for å få forsikring på bilen

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider