Gå til innhold

Angel Eyes til E46

Ranger emnet

MacSi

Anbefalte innlegg

For ikke så alt for lenge siden gikk jeg til anskaffelse av en 2001 318CI..

Jeg har kikket litt rundt på angeleys på utenlandske webshoper.. og der er det myyyye jalla! Farge må være hvit eller såmme farge som E39 har i sine angel eyes..

Så det jeg da lurer på.. Er det noen som har anbefalinger? Merke/model eller eventuelt en webshop norsk/utenlandsk(helst norsk) som har slike?

Har forresten Xenon lys med høydejustering og slikt, så er ikke interessert i å betale dyre dommer for helt ny lykt..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig så dyrt ting var da

verste er at det står VELDIG lite om varene ..

og la oss se hva jeg fant under E46

"Klarglass krom forlykter i E39 facelift look med ringer"

er det til E46 eller E39 ? :P

og er de sier jo ikke om lyktene er til facelift utgaven eller før

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig så dyrt ting var da

verste er at det står VELDIG lite om varene ..

og la oss se hva jeg fant under E46

"Klarglass krom forlykter i E39 facelift look med ringer"

er det til E46 eller E39 ? :P

og er de sier jo ikke om lyktene er til facelift utgaven eller før

Her er det om å gjøre å bruke fantasien, ikke sant? Det som menes er at det er lykter til E46 i "E39 facelift look"!!! Dessuten finnes den til før facelift ja... se på sidene... alt står der...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har FK sine, jeg vet dessverre ingenting om passformen. Kjenner ingen som har det på sin e46.

Hm, OK takk for hjelpen... Men på E36 har FK best passform?

Har vurdert det en stund om jeg skal bestille fra Schmiedmann, de med krom i... tror det blir bra på min bil iom at det er krompakke på den fra før... Har jo diskutert de løsringene tidligere nevnt i tråden, med Kilronan, men jeg er ikke helt keen på å begynne å demontere lykter for å få inn løsringer osv... eg innbiller meg at det burde være lettere å montere komplette lykter?

Får vel vente litt, til eksamensperioden er over, så blir det vel en del nye lykter på bilen...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider