MacSi Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 For ikke så alt for lenge siden gikk jeg til anskaffelse av en 2001 318CI.. Jeg har kikket litt rundt på angeleys på utenlandske webshoper.. og der er det myyyye jalla! Farge må være hvit eller såmme farge som E39 har i sine angel eyes.. Så det jeg da lurer på.. Er det noen som har anbefalinger? Merke/model eller eventuelt en webshop norsk/utenlandsk(helst norsk) som har slike? Har forresten Xenon lys med høydejustering og slikt, så er ikke interessert i å betale dyre dommer for helt ny lykt.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg tror schmiedmann skaffer slike.. http://www.schmiedmann.com Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg tror schmiedmann skaffer slike.. http://www.schmiedmann.com stemmer dette... en som jobber på motortechnick i skien har akkurat dette på sin e46 328i sedan... er pent... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 utrolig så dyrt ting var da verste er at det står VELDIG lite om varene .. og la oss se hva jeg fant under E46 "Klarglass krom forlykter i E39 facelift look med ringer" er det til E46 eller E39 ? :P og er de sier jo ikke om lyktene er til facelift utgaven eller før Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Spørr Kilronan Han har løsringer, ser utrolig bra ut. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 FK har angeleyes til e46... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 utrolig så dyrt ting var daverste er at det står VELDIG lite om varene .. og la oss se hva jeg fant under E46 "Klarglass krom forlykter i E39 facelift look med ringer" er det til E46 eller E39 ? :P og er de sier jo ikke om lyktene er til facelift utgaven eller før Her er det om å gjøre å bruke fantasien, ikke sant? Det som menes er at det er lykter til E46 i "E39 facelift look"!!! Dessuten finnes den til før facelift ja... se på sidene... alt står der... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 FK har angeleyes til e46... Hvor er disse å få kjøpt? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 http://www.schmiedmann.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er de oppe på lørdager? Var der og handlet blanke blinklyspærer og nytt panser-emblem i dag :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det er FK sine Schmiedmann selger? Og disse har best passform? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er de oppe på lørdager?Var der og handlet blanke blinklyspærer og nytt panser-emblem i dag :) Nei, de er stengt på lørdager :( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det er FK sine Schmiedmann selger? Og disse har best passform? Ja, de har FK sine, jeg vet dessverre ingenting om passformen. Kjenner ingen som har det på sin e46. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ja, de har FK sine, jeg vet dessverre ingenting om passformen. Kjenner ingen som har det på sin e46. Hm, OK takk for hjelpen... Men på E36 har FK best passform? Har vurdert det en stund om jeg skal bestille fra Schmiedmann, de med krom i... tror det blir bra på min bil iom at det er krompakke på den fra før... Har jo diskutert de løsringene tidligere nevnt i tråden, med Kilronan, men jeg er ikke helt keen på å begynne å demontere lykter for å få inn løsringer osv... eg innbiller meg at det burde være lettere å montere komplette lykter? Får vel vente litt, til eksamensperioden er over, så blir det vel en del nye lykter på bilen... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 På e36 er det nok Hella sine som har best passform....men FK er helt ok de og, men Hella er bedre. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg