Gå til innhold

KrÆÆÆsj ! ( JÆvla Svenske )

Ranger emnet

daskekost

Anbefalte innlegg

Forleden dag kræsjet jeg bmw'en ;(

Denne alltså ( er bilder ifra et år siden, noen modds etter den tiden ):

Bilen

Hadde god stim på bilen... en kjenning lå framfor meg ( med en Toyota Hilux ). Også nådde vi en svenske i en Saab. Han kjørte framfor en odd, også møtte han en buss.... BRRÅÅ BREMSET, fordi han meinte at det ikke gikk ann å passere en buss på den veien ( har selv passert XXX antall busser der i både 130-140km/t ) .

Men det ente nå med at Hi-luxen kræsjet i Saaben og jeg i Hi-luxen....

Jeg kom liksom med bilen under hi-luxen osv...

Her er bilder av bilen når den ble kræsjet :

bilen

snufs... så nå blir det reparasjoner for XX antall tusen

Jeg som hadde meldt meg på motreffet osv... hmmmm....

Men skal nok få den på veien igjen...

UPDATE :

Ringte forsikringen ang. dekning av utgifter før kiroprator timer + div.

Da sa forikringsmannen at jeg skulle være klar over at det er sendt et skriv til deg.. Der står det at motparten har erklært seg skyldig...

NÅH, sa jeg bare... :partyon

Så nå har jeg fått en takstmann til å sjekke prisen. Det var skader over 60k, så den ble kondemnert, visst jeg ikke tok "vraket"

Så han fant ut at 40.000 uten vrake, i begynnelsen, men har vell fått ny avtale at jeg får 40.000 med vraket.. såe..

:D

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærer vel nå å holde større avstand når du er på veien, så du rekker å bremse om noe uforutsett skulle skje med bilen foran.

Men uansett hva som forårsaket dette, så er det jo uflaks, og jeg håper du kommer deg raskt på veien igjen! Er sikkert utrolig surt.

Jeg har selv vært nær ved å krasje på grunn av noen idioter som stoppet på motorveien for å se på en ulykke som hadde skjedd på andre siden av midtdeleren. Holdt heldigvis god nok avstand, men de kunne jo bremset like brått en annen gang hvor jeg ikke hadde hadde holdt like god avstand.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærer vel nå å holde større avstand når du er på veien, så du rekker å bremse om noe uforutsett skulle skje med bilen foran.

Men uansett hva som forårsaket dette, så er det jo uflaks, og jeg håper du kommer deg raskt på veien igjen! Er sikkert utrolig surt.

Jeg har selv vært nær ved å krasje på grunn av noen idioter som stoppet på motorveien for å se på en ulykke som hadde skjedd på andre siden av midtdeleren. Holdt heldigvis god nok avstand, men de kunne jo bremset like brått en annen gang hvor jeg ikke hadde hadde holdt like god avstand.

Takker for din kondolanse..

Har sendt den nordover.. Den skal vell ordnes der.. også blir den vel lakkert i Mo i Rana iløpet av sommeren ....

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider