Gå til innhold

TDI og Åpent filter

Ranger emnet

Bjelli

Anbefalte innlegg

Har lurt lenge på hvordan effekt og lyd man får av en tdi med åpent filter. Tenkte på foreksempel dette kitet:

http://www.streetdesign.no/?go=vis∏=5153

-Bjelland

hei på deg...

satt på KN filter (åpent) på min golf 1.9 tdi 110hk i går jeg.. ble ikke noe stor forskjell men hører det litt når du ruser opp... så hører du det litt når man kjører... så blir litt mere susing... så det er å annbefale å sette det på... ser jo gjerne litt tøffere ut i motor rommet å med åpent filter å.. kan prøve å ta bilde av mitt en dag så kan du se hvordan det ble...

lykke til thumpsup

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for flott inlegg! Venter spent på bilder :) Jeg har en golf iv 90 chippa til 114hk:) Klarer du å få tak i lyd opptak?

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for flott inlegg! Venter spent på bilder :) Jeg har en golf iv 90 chippa til 114hk:) Klarer du å få tak i lyd opptak?

-Bjelland

ja skal se hva jeg får gjort.. er ikke umulig jeg kan få tak i lyd opptak men

jeg vil tror du ikke kommer til å høre det så godt der.. må nor høre det i virkeligheten.. :)

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider