Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 kanskje bare for mange har sett hva du har måtte ha gjort me den? : ) Mulig det er fordi jeg har jobbet i 9 timer og er trøtt, men skjønte ikke helt den der.. doh Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 tar jeg feil her? synes å huske at du har ordna en relativt vraka bil? stemmer ikke d? i så fall beklager jeg det Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 tar jeg feil her? synes å huske at du har ordna en relativt vraka bil? stemmer ikke d? i så fall beklager jeg det Det stemmer det du sier. Det trekker ned prisen en god del......... Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ja det gjør vel det sku en tru... men hvor mye må man regne med i prisnedgang i en sånn situasjon? noen som har noen tanker om det? da med utgangspunkt i at den ser perfekt ut og slik den gjorde før.. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ja det gjør vel det sku en tru... men hvor mye må man regne med i prisnedgang i en sånn situasjon? noen som har noen tanker om det? da med utgangspunkt i at den ser perfekt ut og slik den gjorde før.. Ja, stemmer at den var vrak ja, men er blitt rettet opp og godkjent igjen hos biltilsynet.. Og 0 feil på NAF test etter reperasjonen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hørtes veldig solid ut d da, så helt klart at det burde foreligge en pen slump penger på bordet ved eventuelt salg av din vogn chr|z: ) får håpe det ordner seg litt bedre for meg enn for deg da: ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Har hatt bilen advertert en stund. La den først ut uten pris, og da kjimte telefonen i ett sett.. Var faktisk varm om ørene, men nå som jeg har satt pris på 140000, er interessen veldig spak. Jeg sa en mye høyere pris til de som ringte meg, så jeg kan forstå at ikke de kjøpte den for det jeg ba om da. Men sett i forhold til listepris, syns jeg ikke 140000 er mye. Hadde satt pris på noen vurderinger her fra dere andre.. Link til annonsen: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=725074 Selv om bilen ser stilig ut er det mye med 140 000,- for en 1999 Golf 1.6 Et eksempel paa en tilsvarende bil som koster 20 000,- mindre: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117687387631?finnkode=5358537&sid=9axNF368E355097&pos=41 Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Når jeg sammenligner bildene av de 2 bilene, må jeg nok si at jeg hadde betalt 20.000 mer for Harryla sin...Ser vesentlig råere ut enn den andre... Men klart...Er jo 20.000 bolls... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Når jeg sammenligner bildene av de 2 bilene, må jeg nok si at jeg hadde betalt 20.000 mer for Harryla sin...Ser vesentlig råere ut enn den andre...Men klart...Er jo 20.000 bolls... :D Det var jo bare ett eksempel. Du får en fin Golf 4 1.6 med greit utstyr til kr 100 000,-. Min søster kjøpte en brukt Golf 4 1.4 16V Trendline med soltak for kr 99 000,- for 3 år siden!! (kjørt akkurat 100 tkm). Jeg tror iallefall folk velger billigere biler selv om Harryla sin er tøff! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 gode synspunkter her og artig å lese, men jeg hadde også betalt ekstra for slik som min ser ut. Dessuten var setene på den andre bilen direkte stygge. Slik ser firstline setene ut og det er ikke akkurat noe pluss. Jeg har mye små fikse detaljer på bilen og ikke minst annlegg, så jeg mener dette er en god pris. Men klart, det er markedet som bestemmer så vi får se.. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 gode synspunkter her og artig å lese, men jeg hadde også betalt ekstra for slik som min ser ut. Dessuten var setene på den andre bilen direkte stygge. Slik ser firstline setene ut og det er ikke akkurat noe pluss. Jeg har mye små fikse detaljer på bilen og ikke minst annlegg, så jeg mener dette er en god pris. Men klart, det er markedet som bestemmer så vi får se.. Hadde du hatt TDI motor hadde bilen vært solgt på et blunk ;) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 du mener d ja? tenker å kjøpe samme type bil nå neste gang å, å tenkte da å kjøpe tdi, men pga mangel på golyd så trur jeg det rett å slett blir bensiner nok en gang faktisk.. patetisk ja men sånn er man nå bare Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 du mener d ja? tenker å kjøpe samme type bil nå neste gang å, å tenkte da å kjøpe tdi, men pga mangel på golyd så trur jeg det rett å slett blir bensiner nok en gang faktisk.. patetisk ja men sånn er man nå bare Synes TDI motorene høres bra ut jeg, men så liker jeg diesel da! Jeg er ingen fan av små bensinmotorer med "hul pottelyd". Kjøp deg en TDI og ha det morro med det flotte dreiemomentet! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Her er gjennomsnittpriser på `99 golfer med forskjellige motorer, dører osv... http://www.bilnorge.no/histpris.php3?merke=5750&modell=575002&fra_aar=1999&til_aar=1999 Ut fra denne listen har du vel ikke satt pprisen så alt for høyt. Tror prisene på denne lista er ut fra pris hos forhandlere, så ved privatsalg ligger vel prisen noe under Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 For det første så ser bilen "halvferdig" ut, med kun ei frontleppe, og ikke noen sideskjørt eller hekkskjørt. Så da gidder ikke de som vil ha stylet bil å gi noe ekstra for bilen din (for det er en høy pris du forlanger). Og de andre, som bare vil ha en bil å kjøre til butikken med, ser den frontleppa, felgene, og tenker "harry". Kanskje du burde enten gjennomføre stylinga på den, eller rett og slett rive den av og selge bilen mer orginal? Jeg solgte selv en 1999 1.6 FIRSTLINE på værste tidspunkt (helt på slutten av sommeren) for 130.000kr, og det tok meg 2 uker. Bilen min rettet seg helt klart til en målgruppe, og ble også solgt til en som ikke hadde hatt lappen for mye - og som hadde ei rett rundt lovlig alder dame :) Det er bare en tanke. Bilen din blir litt som å selge en playstation 2 med ekstra x-box håndkontroller. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg