Per-Henrik Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Åassen skal jeg få tetta igjen hulla der listene uder døra her vært. Prøvde med sparkel som var for og tette rust hukk. men når man trykka litt der hulle skulle ha vært så "PLOPP" så datt sparkelen ut. hva skal jeg gjøre?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 kansje pop nagler Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Glassfibersparkel. Det hørest jo ikke bra og sparkle igjen hull, men akuratt her er jeg enig med deg. Sparkl det igjen så slipper du å sveise og strekke stålet og at plata slår seg og at det begynner og ruste, nei huff. Glassfibersparkel ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 eneste måten og få det bra på er og sveise! glassfibersparkel er jo som og be om rust da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 holder på nå med min. jeg har sparklet med glassfiber sparkel.. sitter godt fast dem.. enn så lenge:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvis du skal sveise. så tar du og klipper til en liten bit og legger bak hullet(hvis du kommer til)og sveiser i den, da brer ikke varmen så veldig utover karosseriet og det vil blir lettere og sveise igjen hullet. Håper du skjønner hva jeg mener hvis ikke så send en PM , så kan jeg forklare bedre der. MVH Bjørn Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Det du kan gjøre om du skal sveise er å legge en kobberbit bak hullet som Turbo bjørn sa. Men du vil fortsatt ¨få varmen og fare for at stålet skal slå seg. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 sveis og sparkle.. bare pass på å få kjøla med luft underveis... begynn ute og jobb deg mot senter.... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Pungtsveis forskiktig . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 det jeg gjorde var å pusse godt rundt.. også grunne. også hadde jeg MASSE glassfiber sparkel inni så det vart masse inni så dem satt seg beira.. sparkla 3 gang før det vart sjikkeli bra.. har bare bilde av førstegangen.. før jeg pussa. får kamerae mitt i mårra så får dere se resultatet.. er veldig fornøyd.. har prøvd å presse hart på noen av hullene etter jeg sparkla.. sitter ganske godt fast. men legger jeg mange kg trykk er det jo naturlig at dem detter ut. men hvem fær å presser rett på dem ? :P synest jo heller ikke så vanskeli å treffe:P er 18 år og har aldri sparklet før heller:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 skimmy: har du satt på andre hjul buer el? Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 nei.. har søtte på orginal crome pynte list.. bare fløtta dem ned så det ser breiere ut.. også skjært ut litt av orginal skjermen der var før jeg satt dem fast.. jeg poppa dem fast. også limte også sparklet.. :P er litt jalla mekking men:P er jo førstebilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 jeg har sparkla hulle jeg. De hulla bak satt seg veldig bra, prøvde å presse på dem. men det ble veldig bra. men de hulla som er under dørene. de vill ikke sitte hvist man leger litt trykk på dem. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 skal tette ijenn hulla på den ene bilen min... har mig sveis app.. men hva er best? sveis el sparkel?? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 sveis helt klart Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg