KaiFred Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Bare lurte på om det kanskje var en eller annen her som ville ha en grill med ekstralykter jeg. 110% strøken :) Har i allefall en som selges eller byttes i en uten ekstralyktene.. En emblemfri grill hadde vært ålreit hvis noen har til salgs eller vil bytte... Men er int. i en vanlig også. Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by KaiFred Bare lurte på om det kanskje var en eller annen her som ville ha en grill med ekstralykter jeg. 110% strøken :) Har i allefall en som selges eller byttes i en uten ekstralyktene.. En emblemfri grill hadde vært ålreit hvis noen har til salgs eller vil bytte... Men er int. i en vanlig også. Jeg har en grilllist å selge til deg:D Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Har en vanlig grill for to lykter som jeg kan bytte i din for 4 lykter. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg