Gå til innhold

Tråden om Gatebil på Vålerbanen 2005 (19)20-22 mai!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er galleriet mitt oppe igjen!

http://server.stramvaier.no/~haltech/david/valer/

Legg fortsatt gjerne kommentarer etc her på forumet. Om det er noen som ønsker hi-res version av noen bilder, send meg en PM! Så mailer jeg dere bildet! :)

bra bilder, men kan du ikke legge ut på galleri med thumbnails?, så man ikke trenger å se absolutt alle bildene. Selv om det kanskje er det du håper at man skal da? og det skjønner jeg jo.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra bilder, men kan du ikke legge ut på galleri med thumbnails?, så man ikke trenger å se absolutt alle bildene. Selv om det kanskje er det du håper at man skal da? og det skjønner jeg jo.

Kan slenge opp en thumbnail galleri!

:)

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye BRA bilder, jeg vet det ikke er lett å ta bilder av biler i fart, men her var det mange blinkskudd!!

Har du en hires versjon av RS'n min over eller?

:-)

Fått mailen med bildet? Sendte en ikke croppet version. Siden den er mest riktig med tanke på fremkalling etc!

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tøffe bilder! Får lyst på kamera som man kan stille lukkertid manuelt med! Får liksom ikke den samme stilige effekten på bilbilder med f.eks. Ixus kamera synes jeg... (Jeg klarer det hvertfall ikke)

Hvordan får man KUN bilen til å være i fokus, mens bakgrunnen er "ute av fokus"? Med mitt Ixus får jeg som regel både bakgrunn OG bil i fokus, det ser litt "tammere" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider