Gå til innhold

Tråden om Gatebil på Vålerbanen 2005 (19)20-22 mai!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Får ikke den linken til å fungere. Noen som kan legge ut en annen link til klippet? Ble nysgjerrig nå...

 

Den rapidsharelinken funker den, bare velg free download og vent litt, du vil til slutt se en link nederst på siden, hvor du kan "download Mov...."

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke den linken til å fungere. Noen som kan legge ut en annen link til klippet? Ble nysgjerrig nå...

 

linken virker fint, men det hjelper å kunne engelsk ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noe film av bilen min? en svart Mazda rx7 rs med Big Wheels

reklame.. laderen på cameraet røk før treffet så jeg fikk desverre ikke filmet noe selv=( alle filmer mottas med stor takk m'm m'm

Hehe, så ut som det var klin umulig å ikke drifte med den RX7en din! :D

Har ikke film, men bilde:

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3846&viewkey=

 

Sunnyen som ble nevnt er sikkert denne?

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3826&viewkey=

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har Espen på evo.no tatt en del actionbilder:

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3929&viewkey=

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3924&viewkey=

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3905&viewkey=

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3901&viewkey=

 

Hm, EVOene har trøbbel med å holde seg på veien. Ble passert av den sølvfarga rett før den gikk i dekkstabelen. Først kamikazeinnbremsing på langstrekket, så firehjulssladd forbikjøring av en BMW 3-serie som allerede lå i sladd, så flatout på depotstrekket og bang. Heldigvis skadet han kun sin egen bil, såvidt jeg kunne se.

evo_tryne.gif

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3915&viewkey=

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3928&viewkey=

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye kul kjøring på våt bane. Var der hele lørdag, topp underholdning!

Den S13 der kjørte skikkelig bra har en del film med den, skal prøve meg på litt redigering for første gang bare jeg får videoredigeringskort til pcn.

Har litt kjøring med audin å Zzz...Zzz :) Gikk ganske bra den, men noe fargeforskjell på ene døra så jeg :driving

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye kul kjøring på våt bane. Var der hele lørdag, topp underholdning!

Den S13 der kjørte skikkelig bra har en del film med den, skal prøve meg på litt redigering for første gang bare jeg får videoredigeringskort til pcn.

Har litt kjøring med audin å Zzz...Zzz :) Gikk ganske bra den, men noe fargeforskjell på ene døra så jeg :driving

 

Kult! var som sagt første gangen med quattro på bane.. har knapt kjørt bilen annet enn rett fram ,bare for å sjekke om trimminga mi holdt mål...

 

bli kult å se litt mere film av den... satser på en hel lakkering føre rudskogen selv om det blir den gode gamle store forden som det skal satses på der!

 

Har du noe av RS'n da?

 

:-)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir den gode gamle store forden som det skal satses på der!

 

Godt å høre, var redd du var blitt helt Audi frelst jeg nå.. hehe.. Audi er sikkert morsomt å kjøre men det er nå noe spesiellt med gamle forder, rwd og skikkelig motor (cosworth)

 

Har du noe av RS'n da?

 

Ja det er jeg ganske sikker på at jeg har, tror ikke du kjørte så mye med den? Kan ikke huske å ha sett den så mye på banen hvertfall, men jeg tar med det jeg har på filmen, tenkte å få med så mye av bilforumet.net brukere på videoen.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, var redd du var blitt helt Audi frelst jeg nå.. hehe.. Audi er sikkert morsomt å kjøre men det er nå noe spesiellt med gamle forder, rwd og skikkelig motor (cosworth)

 

 

 

Ja det er jeg ganske sikker på at jeg har, tror ikke du kjørte så mye med den? Kan ikke huske å ha sett den så mye på banen hvertfall, men jeg tar med det jeg har på filmen, tenkte å få med så mye av bilforumet.net brukere på videoen.

 

ingen fare , det er den eldste som gjelder!! :)

 

Kjørte veldig mye på fredagen med RS'n , grisa alle de (normale) 4wd bilene med den... helt ufattelig hvordan den bilen der kan kjøres uten å sleppe...

 

Kjørte litt på lørdagen med den bare, men mest med audien!

 

Gleder oss til mere film!

 

:-)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye kul kjøring på våt bane. Var der hele lørdag, topp underholdning!

Den S13 der kjørte skikkelig bra har en del film med den, skal prøve meg på litt redigering for første gang bare jeg får videoredigeringskort til pcn.

Har litt kjøring med audin å Zzz...Zzz :) Gikk ganske bra den, men noe fargeforskjell på ene døra så jeg :driving

 

Hvilken S13?

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår