Alec Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har nett vore så heldig å få tak i heile 2 par kromma fangarar til golf 1. Ein kompis vil kjøpe det eine paret, så eg lurer litt på kva erfaringar folk har med prisnivået på slike..? Rettare sagt, kor mykje kan eg ta for dei? har skjønt kromfangarar til mk1 er ettertrakta. Beggje para er forresten i svært god stand... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 selger du det andre paret? Jeg kjøpte et slikt sett for 1500 med et par ubrukelige kromdørhåndtak ( håndtakene var den gamle typen med feil mekanisme). Det settet var strøkent, men de har blitt litt bulkete nå da ( en som kjørte inn i bakfangeren min på en parkeringsplass og stakk av) . Kjøper gjerne det andre settet av deg for 1500 jeg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kunne du alltids ha fått gjort. skal skal seie i frå viss han av ein eller annan grunn ikkje vil ha dei... har nettopp fått tak i kromma dørhåndtak òg, så dette blir gode greier!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kunne du alltids ha fått gjort. skal skal seie i frå viss han av ein eller annan grunn ikkje vil ha dei... har nettopp fått tak i kromma dørhåndtak òg, så dette blir gode greier!;) Hvor gammel er golfen din da? Pass på at de dørhåndtakene trykker nedover, og ikke innover, hvis golfen din er 78`mod eller nyere, den brant jeg meg på ;) Har du et prosjekt eller? Artig å høre om andre med samme bil ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 82'mod. meinar ganske bestemt at dei trykker nedover. får håpe eg hugsar rett;) blir aldri så lite prosjekt etterkvart som eg får bedre råd. -kromfangarar -håndtak -nye kromlister -blanke blinkers -ny leppe - Ats stern 13"x7 -Senkesett -lakk(viss budsjettet held) Forresten, såg nett bilder av bilen din. Har ein delebil med samme ratt som du har ståande. prøvde å få det av i går, men det likka seg ikkje. nokon idè til korleis eg får av det øverste plastdekselet(fløyta)??? var redd for å skade noko viss eg tok for hardt i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 1500 for en eller to fangere? dvs foran og bak? det er alt for billig..... ALT for billig.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ja, har både framme og bak. 2 av kvar. skal som sagt selge det eine settet til ein kompis... kor mykje bør eg ta då meinar du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 1500 for en eller to fangere? dvs foran og bak? det er alt for billig..... ALT for billig.... Det var det jeg ga for et sett, kan godt finne han jeg kjøpte det av hvis det er av noen interesse, kanskje han har fler....? en ny fanger koster 1500, dvs 2 for 3000, det blir jo halv pris av ny fanger, gjør det ikke? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har ein delebil med samme ratt som du har ståande. prøvde å få det av i går, men det likka seg ikkje. nokon idè til korleis eg får av det øverste plastdekselet(fløyta)??? var redd for å skade noko viss eg tok for hardt i... Du tar tak øverst og drar mot deg, da går den av. På innsiden sitter det en ledning til hornet. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ok. takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvor koster ny 1500 kr? Link takk... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kromfangere få du kjøpt i Tyskland HER Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Ja det vet jeg... Men koster vel mer en 3000 kr for 2 der? eller regner jeg feil? EDIT: ca 1800 kr stk... Det var ikke ille :D Får kjøpe meg et sett til jeg da... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg