Kenth Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Her er det nok mange kløppere på photoshop... Selv klarer jeg ingenting der. Så kan noen prøve å få felgene mine hvite? helpme Har vurdert det, men vil se hvordan det blir først.. Og jeg har lyst på lambo doors, men det går vel ikke å fikse på photoshop? Eller? Hehe. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Her er det nok mange kløppere på photoshop... Selv klarer jeg ingenting der. Så kan noen prøve å få felgene mine hvite? helpme Har vurdert det, men vil se hvordan det blir først.. Og jeg har lyst på lambo doors, men det går vel ikke å fikse på photoshop? Eller? Hehe. :pics hvor er bildet??? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Alt går ann i Photoshop;) ,men trenger nok et bilde av bilen din først Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 hvordan legger jeg ut bilder? :confused: Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Først må du få bildet ut på nettet, der kan du bruke http://www.imageshack.us så kopierer du bare linken inn med [ IMG ] Linken til bildet [/img] uten mellomrommene selvfølgelig... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 skjønte ikke stort MEN... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 her er ett til... litt større bilde.. gjorde jeg riktig eller? hehe Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jasså kommet deg innpå her du og ja! :D Lyst på Lambodører jeg også gitt.. Kanskje vi skal spleise på et kit og få noen til å lage et ekstra for oss... hehe.. er jo snakk om bare noen fester... (for å si det enkelt...) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jaggu.. måtte innom her vettu :) Menne du? Hvordan får jeg lakt inn bilder på en vettu måte a Stig? Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jaggu.. måtte innom her vettu :) Menne du? Hvordan får jeg lakt inn bilder på en vettu måte a Stig? Tja.. jeg har fikset meg konto på home.no.net eller hva det er jeg... så legger jeg dem ut med en FTP klient.. Kan jo legge dem ut der for deg jeg om du vil det. Bare å maile over bildene du vil ha lagt ut... I et format så jeg slipper å forminske dem :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 tungvindt ageet... Mye lettere på vag forumet... men håper noen kan hore opp civicen min litt her da... Kanskje jeg får noen gode ideer :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 tungvindt ageet... Mye lettere på vag forumet... men håper noen kan hore opp civicen min litt her da... Kanskje jeg får noen gode ideer :) Ja litt tungvindt. Og lettere på VAG forumet.. men på denne måten bruker ikke Bilforumet opp webplassen sin heller.. :) Sikkert noen som kan hore opp riskokern din her vettu :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 KONGEBIL! :titties: Hm, en kjapp en.. EDIT: UPDATE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 jævla feit bil allefall :) hva slags motor sitter d i den? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 jævla feit bil allefall :) hva slags motor sitter d i den? Vtec vti 160hk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg