GrillMaster Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Hvordan får man en slik jobb?:D Siter *End Of Message* .:Grill:Master:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Jeg har sånn jobb! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by MrHappy Jeg har sånn jobb! :D Ah, jeg skylder deg lønn for februar.. ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 HEHE. Mrhappy er "nipple tweaker" i haremet til Lupoboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by antheus HEHE. Mrhappy er "nipple tweaker" i haremet til Lupoboy Drøm`a.... det er jeg som er PLAAAYYYAAA.... mack daddy... daddy mack.... Jeg er black mamba.... jeg ruler gata hahahahaha lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Stemmer.. han jobber for det meste "svart" lol ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by LupoB0Y Stemmer.. han jobber for det meste "svart" lol ;) hahah... du slo meg med noen sekunder der gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by MrHappy hahah... du slo meg med noen sekunder der gitt :D hehe, så det. Vi reagerer likt.. får tenke på å slå sammen Eastside og Westside. Få slutt på krigen. Legge ned våpnene. ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by LupoB0Y hehe, så det. Vi reagerer likt.. får tenke på å slå sammen Eastside og Westside. Få slutt på krigen. Legge ned våpnene. ;) :D Aldri!!! Eastside forever :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by GrillMaster Hvordan får man en slik jobb?:D Du blir kjæresten til Jennifer Lopez... for det er han Ben Affleck det der, er det ikke? Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by nitewlkr Aldri!!! Eastside forever :D Helt riktig!! East side for ever..... PÅNK!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by MrHappy Helt riktig!! East side for ever..... PÅNK!! :D Og slike ignorante holdninger vil koste dere dyrt.. Det vil bli deres undergang. ;) Westside 4 life.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Weeestsaid'ezze! :D Faen for en avsporing da lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg