safoll Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Med bøyd hode og tungt hjerte, har jeg omsider bestemt meg for å selge GT-R'en min. :wonder Annonse med utfyllende info og bilder ligge her: Link til AutoDB.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Med bøyd hode og tungt hjerte, har jeg omsider bestemt meg for å selge GT-R'en min. :wonder Annonse med utfyllende info og bilder ligge her: Link til AutoDB.no Liker den meget godt :) Men desverre har jeg ikke råd til enda en bil :( Jeg skulle også gjerne vite hvor du fikk fatt på frontfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 ah, det er du som har den der sedanen ja! :) snakka m deg på våler ifjor :) feit den kjærra di :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Liker den meget godt :) Men desverre har jeg ikke råd til enda en bil :( Jeg skulle også gjerne vite hvor du fikk fatt på frontfangeren? Hei. Det er en original GTX-fanger. Gå til mazdaforhandleren, og si du skal ha fangeren til DF67323. Da får du en helt lik. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei. Det er en original GTX-fanger. Gå til mazdaforhandleren, og si du skal ha fangeren til DF67323. Da får du en helt lik. mvh Som koster skitflesk? Noen av dere som har GTX front og bakfanger til overs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 æ har samma fangern som æ kanskje ska selg, må kom tebake te det etter æ har vært å fått bila ferdig.. treng den kanskje som vinterutstyr.. Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hei, har fått en del hendvendelser om bilen nå, spørsmålet er bare om jeg skal selge eller ikke. :wonder Anyway, var ute på en liten kjøretur sammen med dama i sted, og måtte bare ta noen bilder, siden det ble litt romantisk stemning med solnedgang og greier. birthday Spøkelse, eller bare lang lukketid? Resten av bildene ligger her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Da var bilen solgt, og vi ønsker "sigheri" lykke til med ny GT-R. birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Da var bilen solgt, og vi ønsker "sigheri" lykke til med ny GT-R. birthday solgt til en på forumet ja? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 solgt til en på forumet ja? Hei, bilen er som sagt solgt til "sigheri", på forumet ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Så bilen din i går på Artic Circle Raceway. Vi kom imot på veien, kanskje du husker det??? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Så bilen din i går på Artic Circle Raceway. Vi kom imot på veien, kanskje du husker det??? Gr33tinx, Ruffneck Hei, det var sikkert den nye eieren. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hei, det var sikkert den nye eieren. :) Ja, det er kanskje mulig. Så bare bilen. Jeg var forfort :) Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Det var nok meg ja.... hadde du en sort framskjerm? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ja, hvit og svart. Ser ut litt dårlig i øyeblikket. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg