VolvoTore Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Da var skinninteriør innkjøpt og hentet fra Kungälv. Det var en lang kjøretur, men absolutt verdt det. Setene kommer fra '84 244 GLT, så forsetene skal bygges om til vipp. Baksetet er strøkent! Og forsetene blir strøkne med en minimal mengde jobb :) Tok samtidig med meg en vinge, som jeg ikke er helt sikker på typen (produsert av RGA, England), men den tok seg bra ut på Volvoen. Også tok jeg med meg en original Volvo el.antenne. Totalt 1000 SEK for alt sammen :D Nå skal det bli greier. Når jeg samtidig fikk "lurt" dama til å kjøpe meg et frontsett når vi var på Svinesund, så skal dette bli virkelig bra! Han jeg kjøpte delene av har forresten noen andre deler fra samme bilen (84 244GLT) som han gjerne ville bli kvitt. Det jeg kan komme på er: bagasjelokk med minimalt av rust (han ville han 200kr inkl vinge, og jeg ga 150kr for vinga, så det blir vel 50kr for lokket det da...). 4 stk meget bra og komplette dører med mørke grå/sorte dørtrekk med el.vinduer foran og bak (inkl knapper i armlener), 800kr for alle fire komplett! M46 girkasse inkl fremre del av mellomaksel 500kr. GLT sidelister (alle unntatt venstre forskjerm) 200kr. Alle prisene er i SEK. Tenkte jeg kunne si ifra, for det var jo noen interessante deler til veldig fine priser. Bilen er mørk grå metallic. Lurer på om ikke det var sperra bakaksel på den bilen også. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Vingen jeg kjøpte er av denne sorten, mørk grå og helt strøken: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Offor sa du ikke i fra før du dro.....så kunne jeg vært med..... doh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Da var skinninteriør innkjøpt og hentet fra Kungälv. Det var en lang kjøretur, men absolutt verdt det. Setene kommer fra '84 244 GLT, så forsetene skal bygges om til vipp. Baksetet er strøkent! Og forsetene blir strøkne med en minimal mengde jobb :) Tok samtidig med meg en vinge, som jeg ikke er helt sikker på typen (produsert av RGA, England), men den tok seg bra ut på Volvoen. Også tok jeg med meg en original Volvo el.antenne. Totalt 1000 SEK for alt sammen :D Nå skal det bli greier. Når jeg samtidig fikk "lurt" dama til å kjøpe meg et frontsett når vi var på Svinesund, så skal dette bli virkelig bra! Han jeg kjøpte delene av har forresten noen andre deler fra samme bilen (84 244GLT) som han gjerne ville bli kvitt. Det jeg kan komme på er: bagasjelokk med minimalt av rust (han ville han 200kr inkl vinge, og jeg ga 150kr for vinga, så det blir vel 50kr for lokket det da...). 4 stk meget bra og komplette dører med mørke grå/sorte dørtrekk med el.vinduer foran og bak (inkl knapper i armlener), 800kr for alle fire komplett! M46 girkasse inkl fremre del av mellomaksel 500kr. GLT sidelister (alle unntatt venstre forskjerm) 200kr. Alle prisene er i SEK. Tenkte jeg kunne si ifra, for det var jo noen interessante deler til veldig fine priser. Bilen er mørk grå metallic. Lurer på om ikke det var sperra bakaksel på den bilen også. hvorfor kjøpte du ikke hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Offor sa du ikke i fra før du dro.....så kunne jeg vært med..... doh Hadde bare to seter i bilen... og dama måtte jo bli med (noen måtte betale for morsomhetene :D ). Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hvorfor kjøpte du ikke hele bilen? Burde gjort det, men var litt vanskelig å få den baki Caddy'n... Dessuten var motor/gir og seter plukket ut av den, så den var vanskelig å kjøre. Og fronten mangla pga et lite "krock" i venstre hjørne fremme. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 FØR ETTER Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 FØR ETTER å så jævlig fett.....*JEG SKAL HA SKINN JEG Å* Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 å så jævlig fett.....*JEG SKAL HA SKINN JEG Å* Enig! Jeg syns det er dritfett! Dette er andre 240'n jeg monterer skinnseter i :) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 du kaster ikke det gamle baksete? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 du kaster ikke det gamle baksete? Nei, er du gal?! :scared Hehe, her kastes ingenting. :rolleyes: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da var forsetene ferdig ombygde og montert i bilen... det tok litt tid det ja :rolleyes: Kanksje på tide å legge seg nå egentlig... Stor takk til Volvo-Lars for behjelpelighet med deler! Uten de hadde det ikke gått i dag i hvert fall :D Nå må jeg bare få tak i stoff til å smøre dem inn skikkelig med en dag. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da var forsetene ferdig ombygde og montert i bilen... det tok litt tid det ja :rolleyes: Kanksje på tide å legge seg nå egentlig... Stor takk til Volvo-Lars for behjelpelighet med deler! Uten de hadde det ikke gått i dag i hvert fall :D Nå må jeg bare få tak i stoff til å smøre dem inn skikkelig med en dag. har ein svensk kontakt eg også, stefaren til en eg kjenner.. han har ett skinn interiør til meg også, det er vell på vei til norge no vill eg håpe..lurer spent på kordan de ser ut :D skulle vere strøkent. var vell en 1000lapp han skulle ha Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har ein svensk kontakt eg også, stefaren til en eg kjenner..han har ett skinn interiør til meg også, det er vell på vei til norge no vill eg håpe..lurer spent på kordan de ser ut :D skulle vere strøkent. var vell en 1000lapp han skulle ha Bare å glede seg! Jeg syns skinninteriør i 240/260 er helt knallt! Det var en del jobb å bygge om til vipperygg, men med nok pågangsmot så gikk det da det også :) Det værste var egentlig å skjære hull i skinnet til knappen... blir litt skjelven i hånda av sånt :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Bare å glede seg! Jeg syns skinninteriør i 240/260 er helt knallt! Det var en del jobb å bygge om til vipperygg, men med nok pågangsmot så gikk det da det også :) Det værste var egentlig å skjære hull i skinnet til knappen... blir litt skjelven i hånda av sånt :D sant so sant, trur neppe eg villa risken å gjort de samme :P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg