VolvoTore Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 sant so sant, trur neppe eg villa risken å gjort de samme :P Må man så må man... jeg SKULLE ha skinnseter med vipperygg, og det ble det :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Må man så må man... jeg SKULLE ha skinnseter med vipperygg, og det ble det :D jepp, må man so må man..om eg er innstilt på ein ting, so kan de bare ikkje ligge der. de MÅ gjerast!! hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 åssen var det å trekke om til skin? mye mas,problemer som kom underveis??? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 åssen var det å trekke om til skin? mye mas,problemer som kom underveis??? trur neppe det kom nåken problem..plug and play vill eg tru Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Det er plug&play, men det tar litt tid. Jeg valgte å bruke setene som skinnet satt på, men å ettermontere/overflytte vippemekanismen fra det gamle setet i bilen og et annet delesete. Det sitter ferdige hull til alt sammen på 244-setene. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg