ThAMaZTeR Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 PENT!! er det et firma som har laget denne, eller en privatperson? lager han/de evt fangere på bestilling også til andre biler? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Bilen din blir bare finere og finere den nå! Ble skikkelig clean og delikat! Kongerått :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 KJEMPELEKKERT! :pray Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det der var flotte greier. Lagra det bildet, ja. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Bilen din blir bare finere og finere den nå!Ble skikkelig clean og delikat! Kongerått :) clean ? ikke helt men delikat ja :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 pent :) sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Nå satt jeg i stolen Gud vet, mange minutter og koser meg med denne sinnsyke fete bilen din. Den er bare KONGE bil. Hadde kjøpt den på stedet og puttet en kraftigere motor så vips KONGE PÅ VEIEN I HELE NORGE. Takk skal du ha Nyhusern! :wave Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 clean ? ikke helt men delikat ja :) Jo.. Clean! Drit i å kverruler på alt nå. Men nyhusern, det ble tøft med dobbel eksos også :) I mine øyne har du nå den peneste bilen på fourmet her! bytte? :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det der ble helt sinnsykt pent! Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jo.. Clean! Drit i å kverruler på alt nå. Men nyhusern, det ble tøft med dobbel eksos også :) I mine øyne har du nå den peneste bilen på fourmet her! bytte? :P dette er et forum dær alle kan si sine meninger å komme med innspill.. :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg sier meg enig i at du har den fineste Primeraen her på forumet! Nå må du være grei å fortelle oss hvordan modifiseringen ble til, og ikke holde på så mange hemmeligheter... ;) Er det den samme fyren som lagde støtfangeren foran som har laget bakfangeren? Du må si til han at han er dyktig. Veldig pent arbeid. Hvilket yrke er det han har, som gjør at han sitter inne med kunnskapet til å lage/modifisere noe så pent? Påvirket de dobble pottene lyden (med det mener jeg, ble lyden tammere, eller råere på begge sider, eller ble lyden akkurat den samme med singel potte) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 ja åssen ble lyden ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det der ble jo helt rått bra :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Takker og bukker sååååååå mye til dere alle som har skrytt av bilen min. Som dere alle her inne vet betyr det mye.. ThAMaZTeR: Ja det kan bestilles til allt, men det tar tid da det blir laget i polen. Og det drar med seg masse jobb i form av sparkling og sliping. partypulp: Takker og bukker... Kan nok med hånda på hjertet si at du har den PENESTE P10 bilen jeg har sett her inne på forumet.. Primera.GT: Takker og bukker.. Lyden ble bra.. Ikke for mye og ikke for lite.. Men det er smak og behag da.. Ronnyprimera: Nei det er ikke samme fyr som har laget front og bakfanger. Fronten er en modifisert orginalfanger, og er plast hele veien ned. Bakfangeren er en orginalfanger, som er modifisert med glassfiber fra midten og ned. Han som laget fronten min, er biloppretter og jobber med det til daglig. Han som laget bakfangeren min holder til i polen og jobber med styling.. En kompis av meg har fått bilen sin totalt ombygget på verkstedethans i polen.. (Bilder av bilen kommer, når den er ferdig) Eksosen har jeg (som jeg nevnte tidligere i tråden) bygget selv. Lyden ble fin.. Litt mer lyd en orginalt, men ikke så det er plagsomt å kjøre langt med.. Etter min smak helt perfekt lydnivå. (Noe jeg var VEEEEEEEEELDIG spennt på før jeg var ferdig) Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Føyer meg inn i rekken av beundrere... Det ser sinnsykt bra ut!!! Du får slenge ut noen flere bilder når den nye vingen kommer på, så vi får se helheten i bilen! Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg