nyhusern Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Gjenoppliver en gammel tråd.Liker de enderørene der ja! Har dere de i butikken? Kan ikke huske jeg så de i monteren når jeg fikk meg ny eksos i fjor sommer... Da var det sikkert tomt hos levrandør, grunnet jeg kjøpte opp omtrent alle de fikk inn, og brukte dem opp på en større jobb jeg fikk av BMW norge.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Dette blir mere og mere off topic. Sorry. Tenkte jeg skulle bytte hale nå og er ikke helt overbevist av innholdet i monteren. Skaffer dere andre haler, evnt har du noen ide om hvor jeg kan få tak i påsveisbare haler, ikke sånne til å feste med klemmer. Huff! Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 nesten alle våre haler er til å sveise på, tror jeg har bare 2 haler med klemmefeste.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Beklager, men jeg tenkte mer på at jeg kunne tenke meg andre haler enn det dere har i monteren. F.eks type den du har. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Den jeg har, står i monteret den... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Oops! Da er det på tide å ta seg en tur igjen, skjønner jeg! :thanks Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg