Mercedes_Lover Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 er det mye som må gjøres med chassiet om jeg skal bytte motor? evt er det enkelt å godkjenne? Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 er det mye som må gjøres med chassiet om jeg skal bytte motor? evt er det enkelt å godkjenne? ingen som vet? Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ingen som vet? Det er ikke noe hokuspokus å bytte selve motoren. De er rimelig like. Problemet kan bli godkjenning. Selv om 123 er levert med opptil 185 hk orginalt. Turbodieselen vil gi 125 hk når den er i god form. Du får overhode ingen godkjenningspapirer fra Mercedes. Du må på ettellerannet vis finne ut hva som er annerledes på 300TDT enn på 300TD. Stort sett går det i bremser, uten at jeg vet om det er noen forskjeller der. Dette må selvfølgelig byttes, og du må få tak i en dokumentasjon på at det holder. I tillegg bør du ha tak i en på biltilsynet som vil godta dokumentasjonen din. Du bør IKKE kjøre med turbodiesel hvis bilen ikke er godkjent med det. Det er helt sikkert ikke noe problem, men hvis det skulle oppstå en situasjon, kan det bli trøbbel. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Det er ikke noe hokuspokus å bytte selve motoren. De er rimelig like. Problemet kan bli godkjenning. Selv om 123 er levert med opptil 185 hk orginalt. Turbodieselen vil gi 125 hk når den er i god form. Du får overhode ingen godkjenningspapirer fra Mercedes. Du må på ettellerannet vis finne ut hva som er annerledes på 300TDT enn på 300TD. Stort sett går det i bremser, uten at jeg vet om det er noen forskjeller der. Dette må selvfølgelig byttes, og du må få tak i en dokumentasjon på at det holder. I tillegg bør du ha tak i en på biltilsynet som vil godta dokumentasjonen din. Du bør IKKE kjøre med turbodiesel hvis bilen ikke er godkjent med det. Det er helt sikkert ikke noe problem, men hvis det skulle oppstå en situasjon, kan det bli trøbbel. om jeg viser den på biltilsynet da? takker BTW Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 om jeg viser den på biltilsynet da?takker BTW Problemet er at biltilsynet vil kreve dokumentasjon på hva som evnt. trengs av ombygginger for å godkjenne en 300TD med 125 hk. Det er jo ikke mer enn 88 hk orginalt. Jeg ser noen har greid dette bare ved hjelp av mekonomens hjemmesider. Der kan man slå opp delenummer på fjærer, bremser etc. Hvis du finner at en TDT krever andre bremser, kan du oppgradere disse, og vise dem på biltilsynet at mekonomen mener det er greit. Ikke regn med at alle kontrollørene er like velvillige. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.