knopfler Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 finnes det skisse på nettet forr ledningsnett til en E30 325i ??? eller til E30?? Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hadde vært fint å fått det her ja, da jeg skal til å montere 325 motor i min 318! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Noen som vet om sted hvor jeg kan få tak i motorledningsnett tegning? sånn at jeg vet hvor alt skal:P følere å alt det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kjøp Haynes boka.. Står tegning over alle ledningsnett der.. :google Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kjempe fint:) Da kjøper jeg den etterpå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Kjøp Haynes boka.. Står tegning over alle ledningsnett der.. :google Da må du ha en annen bok en meg.... Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har denne boka.. Og her er noe av koblingskjema til feks Motronic systemet, er ca 10 sider med koblingskjema i boka mi ihvertfall.. sombrero Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Trekker tilbake det jeg sa.. Kikka litt nøyere nå.. Er faktisk ikke tegning over selve motoren, bare det som er koblet til den.. Merkelig.. doh Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Trekker tilbake det jeg sa.. Kikka litt nøyere nå.. Er faktisk ikke tegning over selve motoren, bare det som er koblet til den.. Merkelig.. doh :) Den jeg har også. Den boka er egentlig ganske ufullstendig.. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 :)Den jeg har også. Den boka er egentlig ganske ufullstendig.. Skjønner detta.. :scared Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Dere trenger den boka som er om alle tre serie seksera, 86 modellene. Den har jeg. Oversikt over Motronic systemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg