Gå til innhold

Hva er det som er galt med dette forumet?

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

Jeg gir meg helt over, dette er så usaklig att halvparten kunne vært nok!!!

 

Det stod jo ikke noe som hadde en reklame effekt under mitt bilde engang, hva i allverden er poenget med å bytte da? Jeg hadde jo skjønt deg om det stod "løp å kjøp Earthquake" el.l, men det stod faktisk Explicit Content, noe som hverfall ikke har noe med bilstereo å gjøre.... doh

 

alt i alt.

du driver et firma.

firmaer skal behandles likt.

Er det noe mer du lurer på nå kan du ta det via pm! ( som skal funke nå :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God sagt, men jeg er også enig med de som sier at 1k+mva pr mnd er mye. Problemet her er vel å finne en løsning som passer alle. 1000,- pr mnd er lite for en bedrift med omsetning på 10mill i året, men det er mye for en med kanskje bare 2-300k.

 

Jeg skjønner hva du sier...meeeeget godt!

men..bare et eksempel til...

du tjener mer en meg...er det da riktig at jeg skal betale mindre for bensinen?

jeg tror vi er enig :)

en pris er en pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt ca 70k av mine private penger for at du sitter her å chatter.

kaller du det grådig?

er det mye å forlange noen kroner fra firmaer som tjener penger på å bruke forumet?

nei det tror ikke jeg heller...

at ditt firma ikke har noe kapital, det kan ikke jeg noe for!

 

Jeg har overhode ikke noe imot å betale, men jeg syns 1000 kr er alt for mye. Hadde dere satt prisen til 400kr så hadde jeg gladlig blitt med med en gang. Ikke innbill deg att vi selger for tusenvis av kroner i uka gjennom ditt forum, for det gjør vi ikke. De alle fleste postene her er om tips og råd osv, ikke salgsfremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med regler, men dette blir bare alt for dumt. Jeg må altså betale 1000 kr +mva for å få lov til å svare et medlem på et generelt spørsmål om pris på produkter vi importerer. Nå opptrer jeg på dette forumet som privatperson, og ikke i egenskap av eget firma, men det ville nok ikke gått lenge før jeg hadde blitt utestengt.

 

Hadde det ikke vært for endel av oss importører, og forhandlere her på forumet, hadde det vært omtrendt like frukbart som bestemora mi. Jeg oppfordrer herved alle om å benytte alternative kanaler for å oppdrive informasjon.

 

Det er jo et paradoks at man godtar barnslig og idiotisk opptreden, men å svare på spørsmål om pris uten å betale pæng, det går ikke. Da blir man utestengt. Dette blir bare tull.

 

frustrert hilsen

 

Glenn

 

Du tar feil. Du opptrer ikke som privatperson når du opplyser om DINE priser for en potensiell kundemasse for DINE salgsvarer. Ikke vet jeg hvor stort ditt firma er, men dere har neppe hundrevis av ansatte. Går utifra du driver for deg selv, ergo er det å opplyse om priser og produkter faktisk lønnsomt for din butikk. At Bilforumet skal være din eller andres gratis annonseplass, er ikke intensjonen med f.eks Bilstereo delen. Men mer en plass for entusiaster og andre med interesse for bilstereo. Det er bare positivt at kunnskapsrike folk hjelper til og gir gode råd slik at brukerne drar nytte av det.

Men jeg skal delvis si meg enig i at prisen muligens er for høy, den kunne kanskje blitt halvert. Ikke glem at dette er HELT i startfasen og vi er selvfølgelig åpne for forslag på hva som kan gjøres annerledes. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du sier...meeeeget godt!

men..bare et eksempel til...

du tjener mer en meg...er det da riktig at jeg skal betale mindre for bensinen?

jeg tror vi er enig :)

en pris er en pris.

 

Skjønner helt hva du mener, selvfølgelig skal vi betale for dine tjenester, syns vi er heldig som har sluppet unna så lenge som vi har jeg:) Men sett nå for all del prisen til ett nivå der alle kan delta. Uansett så vil du aldri se de virkelig store og kapitalsterke firmane her inne, så hvorfor ikke tilpasse det så det passer til alle?

 

Jeg vil gjerne betale deg 400kr i måneden for å få lov til å ha den signaturen jeg hadde og for å få lov til å tipse folk om mine produkter i forumet. Jeg er helt sikker på att Mr.SQ, Dag Johansen, Morel, Ztech, SoundstreamArosa, Autod og alle andre som selger produkter her inne vil si att det er en rett og rimerlig pris for å få lov å fortsette som vi har gjort. Men hvis du absolutt skal ha 1000kr i måneden så vil alle disse forsvinne.

 

Regnestykket er lett, 400kr i måneden blir 4800kr pr. bruker, får du med deg 20 glade og fornøyde brukere på det så har du fått inn 96000kr i året. Og da har vi kun tatt med bilstereo forumet, du får helt sikkert med deg mange andre firmar i resten av bilforumet.

 

Det hjelper ikke om du har ett veldig flott forum når du priser deg helt ut av markedet.

 

Syns du ikke dette høres fornuftig ut i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner helt hva du mener, selvfølgelig skal vi betale for dine tjenester, syns vi er heldig som har sluppet unna så lenge som vi har jeg:) Men sett nå for all del prisen til ett nivå der alle kan delta. Uansett så vil du aldri se de virkelig store og kapitalsterke firmane her inne, så hvorfor ikke tilpasse det så det passer til alle?

 

Jeg vil gjerne betale deg 400kr i måneden for å få lov til å ha den signaturen jeg hadde og for å få lov til å tipse folk om mine produkter i forumet. Jeg er helt sikker på att Mr.SQ, Dag Johansen, Morel, Ztech, SoundstreamArosa, Autod og alle andre som selger produkter her inne vil si att det er en rett og rimerlig pris for å få lov å fortsette som vi har gjort. Men hvis du absolutt skal ha 1000kr i måneden så vil alle disse forsvinne.

 

Regnestykket er lett, 400kr i måneden blir 4800kr pr. bruker, får du med deg 20 glade og fornøyde brukere på det så har du fått inn 96000kr i året. Og da har vi kun tatt med bilstereo forumet, du får helt sikkert med deg mange andre firmar i resten av bilforumet.

 

Det hjelper ikke om du har ett veldig flott forum når du priser deg helt ut av markedet.

 

Syns du ikke dette høres fornuftig ut i det hele tatt?

 

Jeg kan ikke prise meg etter hva alle andre har råd til.

vi har kommet frem til en pris som vi mener er fornuftig.

om vi har tatt feil, så får vi ta det på vår kappe...

vi har også fått singal om at prisene er helt ok, så vil alle ha forskjellig mening.

det blir som skatt'n i samfunnet.

 

skal vi kalle det e.o.d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke prise meg etter hva alle andre har råd til.

vi har kommet frem til en pris som vi mener er fornuftig.

om vi har tatt feil, så får vi ta det på vår kappe...

vi har også fått singal om at prisene er helt ok, så vil alle ha forskjellig mening.

det blir som skatt'n i samfunnet.

 

skal vi kalle det e.o.d?

 

Jeg syns ikke du skal stenge denne tråden fordi du mener du er ferdig med den, den bør vel få være åpen så brukerne kan si sin mening, mne your the boss:)

Skjønner ikke hva du klager over, med de fete bilene du eier så må du jo være stinn av gryn:D

 

Skulle likt å vite hvem brukere her inne som syns denne prisen er helt OK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner noe som er likt bilforumet.net og kan vise til deres priser så kan du fortelle meg at det er for dyrt :) Prise oss ut av markedet? Hvilket marked? Alle de store bilforumene i Norge?

 

Vi er åpene for muligheten for å lage diverse pakketilbud med både banner og firmaforum aksess.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner noe som er likt bilforumet.net og kan vise til deres priser så kan du fortelle meg at det er for dyrt :) Prise oss ut av markedet? Hvilket marked? Alle de store bilforumene i Norge?

 

Vi er åpene for muligheten for å lage diverse pakketilbud med både banner og firmaforum aksess.

 

Dette forumet er kjempe fint, men desverre for dyrt for de av oss som driver i liten skala. Når det gjelder denne saken så er dere i ett reklamemarked, er dere ikke det kanskje? Dere prøver å selge ett produkt... Dere går fort på en smell hvis dere tror dere er så flotte og unike, det finnes andre forumer, ikke så store som dere ennå, men konkurranse er det og blir ikke mindre med tiden. Det virker jo som dere er for dyre når dere nesten aldri har noen bannere på toppen av siden, sier det dere noe eller?

 

Hvis dere er så åpene for muligheter og tilbud, hvorfor ikke poste noen forslag til oss da? Så kan hver og enkelt vurdere det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er kjempe fint, men desverre for dyrt for de av oss som driver i liten skala. Når det gjelder denne saken så er dere i ett reklamemarked, er dere ikke det kanskje? Dere prøver å selge ett produkt... Dere går fort på en smell hvis dere tror dere er så flotte og unike, det finnes andre forumer, ikke så store som dere ennå, men konkurranse er det og blir ikke mindre med tiden. Det virker jo som dere er for dyre når dere nesten aldri har noen bannere på toppen av siden, sier det dere noe eller?

 

Hvis dere er så åpene for muligheter og tilbud, hvorfor ikke poste noen forslag til oss da? Så kan hver og enkelt vurdere det selv

 

Vi har ikke hatt så mye tid til å selge da vi alle har vanlige jobber ved siden av. Ta kontakt da vel for et annonseringstilbud isteden for bare å poste klaging :) Alle priser er veiledene og trenger ikke nødvendigvis være den prisen du alltid betaler. Akuratt som alle andre annonsemedier.

 

info@bilforumet.net

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt så mye tid til å selge da vi alle har vanlige jobber ved siden av. Ta kontakt da vel for et annonseringstilbud isteden for bare å poste klaging :) Alle priser er veiledene og trenger ikke nødvendigvis være den prisen du alltid betaler. Akuratt som alle andre annonsemedier.

 

info@bilforumet.net

 

Er ikke klaging, det er bare unger som ser det som det, voksene ser det som konstruktiv kritikk:D hehe

 

Ha en god helg alle sammen, det skal jeg beer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg ville nevne, siden jeg i henhold til hva dere sier tjener så mye penger på å skrive svar, og anbefale merker her...

 

Som følge av kontakt via forumet har jeg solgt 2 cd-spillere, noen subber, noen kabelkitt, til totalt rundt 10-15 000kr. Fortjenesten har vel ikke vært rare greiene, siden jeg ikke trenger å tjene så mye på det, jeg lever jo ikke av dette. Er jo en hobby..

 

Så 10 000 i omsetning som følge av forumet er ikke verdt 1000kr i måneden.

 

Hadde jeg vært intr. i å tjene store penger på dette så hadde jeg kjøpt meg ett agentur på noe jallamerker i kina og solgt det via QXL med en kjempefortjeneste.

Men det er jeg ikke intr. i, jeg vil heller prøve å bidra til at det kan bli ett bedre bilstereomiljø i Norge.

 

Problemet er bare at hvis jeg må betale 1000kr i måneden for å gjøre det via forumet, så må jeg øke prisene på mine produkter, som igjen fører til at folk ikke tar seg råd til å handle lenger.

 

Ergo er det billigere for meg å holde kjeft slik at mine kunder kan få kjøpe billig bilstereo.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg ville nevne, siden jeg i henhold til hva dere sier tjener så mye penger på å skrive svar, og anbefale merker her...

 

Som følge av kontakt via forumet har jeg solgt 2 cd-spillere, noen subber, noen kabelkitt, til totalt rundt 10-15 000kr. Fortjenesten har vel ikke vært rare greiene, siden jeg ikke trenger å tjene så mye på det, jeg lever jo ikke av dette. Er jo en hobby..

 

Så 10 000 i omsetning som følge av forumet er ikke verdt 1000kr i måneden.

 

Hadde jeg vært intr. i å tjene store penger på dette så hadde jeg kjøpt meg ett agentur på noe jallamerker i kina og solgt det via QXL med en kjempefortjeneste.

Men det er jeg ikke intr. i, jeg vil heller prøve å bidra til at det kan bli ett bedre bilstereomiljø i Norge.

 

Problemet er bare at hvis jeg må betale 1000kr i måneden for å gjøre det via forumet, så må jeg øke prisene på mine produkter, som igjen fører til at folk ikke tar seg råd til å handle lenger.

 

Ergo er det billigere for meg å holde kjeft slik at mine kunder kan få kjøpe billig bilstereo.

 

å hjelpe medlemmer med tekniske spøsmål og annet prat er gratis. dette gjøres i det vanlige bilstereoforumet...akkurat som før

dette står i reglene.

Før har du ikke fått lov til å reklamere for produktene dine.

ved å betale får du nettopp det...lov til å legge ut tilbud etc etc.

da i firmaforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår