Gå til innhold

Hva er det som er galt med dette forumet?

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

man kan ikke gå ut i fra et sånt eksempel når man i utgangspunktet ikke fikk lov til å reklamere her.

skulle jeg virkelig vært dum nå, så kunne jeg sagt ''men nå som han har tjent 10-15k, så kan han jo reklamere på firmaforumet i 10-15 måneder''

noe jeg ikke mente....

.

Det var meg som sa dette, og jeg tjente ikke 10-15000, jeg solgte for dette, fortjenesten har kanskje vært 2000kr..

 

Så kan vel ikke akkurat si at forumet er en stor markedsplass. Jeg får flere henvendelser og salg på lokale biltreff, Gatebil, via venner og kjente.

 

Så derfor slutter jeg heller å gi tilbud og informasjon her, istedet for å øke prisene på produktene mine.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var meg som sa dette, og jeg tjente ikke 10-15000, jeg solgte for dette, fortjenesten har kanskje vært 2000kr..

 

Så kan vel ikke akkurat si at forumet er en stor markedsplass. Jeg får flere henvendelser og salg på lokale biltreff, Gatebil, via venner og kjente.

 

Så derfor slutter jeg heller å gi tilbud og informasjon her, istedet for å øke prisene på produktene mine.

 

for all del...be my guest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og leser og blir mer og mer sjokkert.

For min egen del har jeg lært veldig mye av forhandlerne her, samtidig som jeg har fått tilbud når jeg selv har spurt om det, jeg har ikke engang blitt utsatt for plagsomt mas fra forhandlere.

 

Ved å sette en pris på dette, tror jeg dere vil miste endel forhandlere, og da igjen miste veldig mye kompetanse og kunnskap om bilstereo. Som igjen fører til at endel brukere vil forlate forumet til fordel for et forum der en kan få hjelp og eventuelle tips og tilbud.

 

Jeg har full forståelse for regler om unødvendig reklame og lignende. Og samtidig forståelse for å innfører en sum, men 1000,. mnd? Da er det likere og ta 10-20 kr fra samtlige medlemmer på forumet pr mnd.

 

Personlig vil jeg finne meg at annet forum å bruke hvis disse forsvinner da det jeg er ute etter på bilforumet.net ikke er der lengre. For all del det er mye interessant lesning om prosjekter og lign. Men det er ikke noe som appelerer i lengden...

 

mvh

PAHF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i den store sammenheng syns jeg det er helt ok å ha noen retningslinjer når det gjelder reklamering på forumet, men når det er sagt synes jeg fortsatt at det kan tillates når det kommer oss dødelige til gode ved tilbud og ikke minst (!!!) tilstedeværelsen av meget kyndige og service-minded forhandlere som tross alt kan dette her bedre enn vi som driver med dette på amatørnivå. Jeg er rimelig fersk på området selv, og lærer dag for dag ved å lese svar fra dere som kan bilstereo ut og inn (all ære til dere), og ville synes det var synd og skam hvis dere hadde forsvunnet pga 'protestaksjoner' ville det være av strenge retningslinjer eller slike ting.

 

mine 50 øre,

mvh j

Only God can judge me now.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i den store sammenheng syns jeg det er helt ok å ha noen retningslinjer når det gjelder reklamering på forumet, men når det er sagt synes jeg fortsatt at det kan tillates når det kommer oss dødelige til gode ved tilbud og ikke minst (!!!) tilstedeværelsen av meget kyndige og service-minded forhandlere som tross alt kan dette her bedre enn vi som driver med dette på amatørnivå. Jeg er rimelig fersk på området selv, og lærer dag for dag ved å lese svar fra dere som kan bilstereo ut og inn (all ære til dere), og ville synes det var synd og skam hvis dere hadde forsvunnet pga 'protestaksjoner' ville det være av strenge retningslinjer eller slike ting.

 

mine 50 øre,

mvh j

 

Så du synes Håkon A og marius skal betale for at bedrifter skal få lov til å gi deg tilbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å gjøre følgende på VACN sitt forum, da dette med reklamering eller ikke har vært et tema på vårt forum også.

 

Det vi har kommet fram til er å tilby forhandlere plass på en egen tråd som vi kaller "Partnere", der får firmaene lov til å legge inn informasjom og tilbud for kr. 300,- pr mnd.

 

Når tilbudet er lagt inn blir tråden sperret, slik at det ikke blir en masse vissvass og kommentarer på innholdet i denne.

 

Vi krever også at de som annonserer gir gode tilbud til medlemmene våre, da dette er viktigere for oss enn å få mer penger i klubbkassa.

 

Mvh. Polardego

 

Sponsor/samarbeidsansv. i VACN.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å gjøre følgende på VACN sitt forum, da dette med reklamering eller ikke har vært et tema på vårt forum også.

 

Det vi har kommet fram til er å tilby forhandlere plass på en egen tråd som vi kaller "Partnere", der får firmaene lov til å legge inn informasjom og tilbud for kr. 300,- pr mnd.

 

Når tilbudet er lagt inn blir tråden sperret, slik at det ikke blir en masse vissvass og kommentarer på innholdet i denne.

 

Vi krever også at de som annonserer gir gode tilbud til medlemmene våre, da dette er viktigere for oss enn å få mer penger i klubbkassa.

 

Mvh. Polardego

 

Sponsor/samarbeidsansv. i VACN.

 

Bare et spørsmål; koster det noe å være medlem på forumet til VACN? Og hvor mange medlemmer og unike hits pr dag har forumet? Ville vært interesant info og stille opp mot forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål; koster det noe å være medlem på forumet til VACN? Og hvor mange medlemmer og unike hits pr dag har forumet? Ville vært interesant info og stille opp mot forumet her.

 

VACN forumet r kun for VACN medlemmer og medlemskap koster 350 i år hvertfall...

 

Edit - jg tok feil, ikke dette som r riktig.... Beklager... (tror jg)

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål; koster det noe å være medlem på forumet til VACN? Og hvor mange medlemmer og unike hits pr dag har forumet? Ville vært interesant info og stille opp mot forumet her.

 

Man kan feks ta antall post om dagen eller antall nye tråder om dagen for å sammenligne, så kan man se hva pris man ender opp med om man bruker vacn forumet som mal :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan feks ta antall post om dagen eller antall nye tråder om dagen for å sammenligne, så kan man se hva pris man ender opp med om man bruker vacn forumet som mal :D

 

Ja d r sant, dette forumet r MYE større ja...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål; koster det noe å være medlem på forumet til VACN? Og hvor mange medlemmer og unike hits pr dag har forumet? Ville vært interesant info og stille opp mot forumet her.

 

Det koster 350,- kroner og være medlem i VACN, vi passerte nettopp 3000 medlemmer, der over 2/3 er aktive på forumet. Jeg har ingen tall akkurat nå, men det kan jeg komme tilbake til etter jeg har pratet med Spectre.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan feks ta antall post om dagen eller antall nye tråder om dagen for å sammenligne, så kan man se hva pris man ender opp med om man bruker vacn forumet som mal :D

 

Tror du kan få deg en kraftig overraskelse Marius, det er på dagtid (0800-2400) imellom 100 og 400 brukere inne på forumet konstant. Gjester har også tilgang til å se en del av sidene våre, bla partnere når den blir lagt ut...

 

Men som sagt, tall skal jeg få sjekket opp.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan få deg en kraftig overraskelse Marius, det er på dagtid (0800-2400) imellom 100 og 400 brukere inne på forumet konstant. Gjester har også tilgang til å se en del av sidene våre, bla partnere når den blir lagt ut...

 

Men som sagt, tall skal jeg få sjekket opp.

 

Bruker dere noe form for statistikk program? Feks webalizer?

 

Marius..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår