Gå til innhold

Hva er det som er galt med dette forumet?

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker dere noe form for statistikk program? Feks webalizer?

 

Marius..

 

Ja, vi har statistikk program... Men jeg har ikke tilgang, det er det kun Spectre som er forumansvarlig hos oss som har.

 

Misforstå meg rett nå, ikke meningen å konkurrere med Bilforumet.net om å være størst og best. Jeg bare forteller hvordan vi i VACN velger å gjøre dette.

 

Vi har ikke behov for de ekstrainntektene slike "annonser" gir oss, den som er pri. 1 er at medlemmene blir tilgodesett dette. Prisen vi har satt skal kun dekke de adm. kostnader dette medfører.

 

Mvh. Polardego

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett nå, ikke meningen å konkurrere med Bilforumet.net om å være størst og best. Jeg bare forteller hvordan vi i VACN velger å gjøre dette.

 

Jeg prøver bare å få de folkene som nekter å betale for å reklamere at bilforumet.net nødvendigvis ikke er den store stygge ulven og at de ikke priser seg så ille i forhold til alle andre. Det eneste man kan banke i bordet med er at VACN har et veldig lite spekter med interesante produkter i forhold til bilforumet som dekker _alt_ fra bilstereo til bilcross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett nå, ikke meningen å konkurrere med Bilforumet.net om å være størst og best. Jeg bare forteller hvordan vi i VACN velger å gjøre dette.

 

Fullstendig klar over det jeg bare prøver å rettferdigjøre prisen. ;) Dere har jo også medlemsavgift å dekke utgifter med. Noe vi ikke har. :scared

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste kjappe man kan konkludere med er :

 

Bilforumet :

Tråder: 69.449, Innlegg: 715.107, Medlemmer: 12.474

 

VACN:

Tråder: 25.399, Innlegg: 237.754, Medlemmer: 2.009

 

 

Hvor mange av brukerne som faktisk er aktive er opp til andre å kommentere.

 

Vet ikke hvor du har de talla der ifra, mulig de medlemmene du referer til er de som er aktive på forumet.

 

Men som sagt, slik gjør vi det i alle fall på våre sider.

 

Det som er litt gøy å se er at medlemmene i VACN (som er registrert i forumet) poster gjennomsnittlig dobbelt så mye som medlemmene på bilforumet.net...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du har de talla der ifra, mulig de medlemmene du referer til er de som er aktive på forumet.

 

Men som sagt, slik gjør vi det i alle fall på våre sider.

 

Det som er litt gøy å se er at medlemmene i VACN (som er registrert i forumet) poster gjennomsnittlig dobbelt så mye som medlemmene på bilforumet.net...

 

Det er nok at medlemme deres er litt mere trofaste da det gjelder noen få merker :) Men det er interessant.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at 1000,- kroner er noen upris for å holde dette topic, jeg har selv tidligere drevet med bilstereo og det er som regel ganske greie avanser på slikt...

 

Men alt har jo en sammenheng med hvor mye man for ut av noe slikt egentlig.

 

Jeg tror personlig, siden jeg er utdannet innen markedsføring og driver med salg at man kanskje burde jenke seg litt på pris til å begynne med, for så se hvilke resultater man får av dette.

 

For når etterspørselen øker, vil også prisen økes. Dette bør da selvfølgelig bli informert om til de dette måtte gjelde.

 

mvh. Polardego

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du har de talla der ifra, mulig de medlemmene du referer til er de som er aktive på forumet.

 

Men som sagt, slik gjør vi det i alle fall på våre sider.

 

Det som er litt gøy å se er at medlemmene i VACN (som er registrert i forumet) poster gjennomsnittlig dobbelt så mye som medlemmene på bilforumet.net...

 

Det var den info'n som står i bunnen av sidene

http://www.bilforumet.net/index.php? og

http://forum.vwaudi-club.no/index.php?

under statestikk.

 

Det kan også nevnes at bilforumet har over 4000 medlemmer som aldri har laget noe innlegg og over 9000 medlemmer har 20 innlegg eller mindre noe som kanskje ikke er så veldig positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvoter kun det som er interessant,

 

Jeg er helt enig med ledelsen innpå her. 1000 kroner + moms pr måned er ingenting og de firma som ikke har råd til dette burde ikke drive noe firma. Dette er avskrivning på skatten også så jeg skjønner ikke problemet. Har ingenting imot å betale dette beløpet jeg selv om jeg sjelden bruker dette forumet. Kundene finner oss uansett. :usa:

 

Det dere iallefall burde ha gjort er å droppe firma forumet, dette er tull uansett hva dere som driver dette sier. Folk flest gidder ikke hoppe frem og tilbake mellom 2 forum. Bilstereo forumet er mer enn nok. Prisen derimot er meget billig spør du meg.

 

 

 

Hvor mange salg har dere ikke fått som følge av bf sine sider? 1000kr i mnd er ingen ting.

 

Bilforumet.net koster nå ca 100.000kr i året og disse pengene må komme fra et sted.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest gidder ikke hoppe frem og tilbake mellom 2 forum. Bilstereo forumet er mer enn nok. Prisen derimot er meget billig spør du meg.

 

Hvis jeg ikke har misforstått helt så vil firma-delen bli på samme måte som hvert bilmerke har her nå. Det blir ikke et eget forum, bare en del av dette forumet med litt andre regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er tråden jeg lenge har ventet på.

det at BF er dyrt og drive er ingen overaskelse.

men hva med å for eks ta 100 kr året, fra hvert medlem i året? også en annen sum for forhandlere?

 

 

når det gjelder firmaforum så synes jeg dette burde være på forsiden, bare at det er KUN forhandlere som kan legge inn innlegg og tilbud.

 

hva er det de som har reklame i bannere osv betaler da?

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår