Gå til innhold

Dagens gode gjerning!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

hadde dagens gode gjerning i ste!! var på vei hjemover etter at jeg hadde kjørt pappa til golfen (joda, de begynner så tilig ja :rolleyes: )

været er det så som så men (dette er bergen, det HØLJER ned) og på vei utover kjørte vi forbi en eldre bmw med panseret oppe.. han sto der og når jeg var på vei hjem..

snille meg stopper og spør om fyren trenger hjelp..

og det gjorde han.. dette resulterte da i at jeg ble stående der, veldig lett kledd og hjalp fyren med bilen..

jeg hadde ikke 100% det han trengte, men han fikk no hvertfall litt hjelp!

som takk var fyren faktisk snill nok til å la meg dra (spurte ikke om det) før han var helt ferdig.. han hadde bare litt igjen å skru fast, det kunne han ta med kniven sa han!

jeg der igjen, var piss våt.. og dette er snakk om skikkelig gjennomført piss våt!! hehe

håper han fikk start på bilen hvertfall, og om han er her inne eller noen kjenner han (en grå bmw 320.. fra 80 tallet en gang.. 4-dørs, ser tydlig at det er en ungdom som kjører den.. eieren er mekaniker lærling i bergens området)

så si gjerne fra om hvordan det gikk!

føler meg hvertfall en smule stoltere når jeg kom hjem fordi jeg hjalp til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten oppdatering..

kjørte forbi den bilen igjen for noen dager siden.. da sto den værfast i veikanten med 3-kanten ute :) hehe

hadde forflytta seg ut mot søfteland nå da.. sto ved den hydro texaco stasjonen mellom os og nestun!

føler med fyren.. kjipt å måtte gå fra bilen sin der men.. håper han får fixa den snart da!

og ja, seff er jeg snill!! ting tyder på at det er ikke mange andre her inne som er det!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider