Gå til innhold

Kakkler?

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg kjører i en dump, eller bremser "kakkler" det i fremakslinga på høyre sida virker det som? Noen som vet hva det kan være? Det smeller på en måte, viss jeg kjører i en dump, svinger brått til en av sidene og når jeg bremser. Den er ikke der alltid, men ganske ofte for tiden. Svar takes imot som takk:) Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hørest ut som samme feilsymptom eg hadde..

Det som var feil hos meg var at den "bolten" som bakre feste (foring) på bærearmen skal skruast fast i hadde løsnet fra karroseriet på oversiden.. då må du skjære opp golvet og sveise den fast igjen..

om du trykker hardt av og på gassen kommer det da en kakklelyd??

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg under bilen idag, og skulle se om jeg så noe. Der så jeg at på det "stage" som går rett bak bremsskiva/hjullagret der er det en gummiforing, som var HELT løst. Den kunne jeg trekke frem og tilbake. Så så jeg under delebilen, og skrudde av hele staget der, og der er foringa fast. Så da er spørsmålet. Må jeg da skifte hele staget, eller går det an å skifte bare foringa? For må jeg skifte hele staget, må jeg på forstillingskontroll igjen, og der var jeg for 3 uker siden å det kosta meg 1200,-:( Skrudde av det lille staget, som er gjenga innpå feste til demperne på bremsskiv holderen og alt fra delebilen. Og det staget som går inn mot "girkassa"? som er festa med 6(8?) umbrakoskruer. Ikke verdens beste til å forklare men:) Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider