Gå til innhold

Gull subaru på Fagerstrand finale

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Greit nok, du er 13 år, men går da an å tenke litt på hva du har i signaturen din..

"A white man teaching about Black history, thats some buuullshit!"

Hadde jeg skrevet: "A black man teaching about white history, thats some bullshit" så hadde rasistanklagene flagret.. Skjerp deg..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, du er 13 år, men går da an å tenke litt på hva du har i signaturen din..

"A white man teaching about Black history, thats some buuullshit!"

Hadde jeg skrevet: "A black man teaching about white history, thats some bullshit" så hadde rasistanklagene flagret..

Må faktisk si meg enig i dette..

Og for å holde oss til topic:

Skulle gjerne sett den fronten på en impreza!

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en sånn wannabe gangster fjortiss.. leser resten også..

Tydeligvis så liker han rap, eller så tror han at han gjør det..

Det som sto om den hvite læreren er forresten sitat fra filmen How High med Redman og Method Man

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en sånn wannabe gangster fjortiss.. leser resten også..

Tydeligvis så liker han rap, eller så tror han at han gjør det..

Det som sto om den hvite læreren er forresten sitat fra filmen How High med Redman og Method Man

Skjønner jo at det er wannabegangsta, men jeg kan jo ikke vite at det er en sitat. Har vel vært nok krangler på forumet der rasisme har blitt slått hardt ned på, selv om det som regel har gått den andre veien..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at det er wannabegangsta, men jeg kan jo ikke vite at det er en sitat. Har vel vært nok krangler på forumet der rasisme har blitt slått hardt ned på, selv om det som regel har gått den andre veien..

hehe, ikke så lett å vite at det er derfra.. har bare sett den filmen 21000 ganger el no. :D MEGArå!

men en ting ang rasisme.. kommer det en mørkhuda å kaller meg bleikfis, så er det rett ått snuten å anmelde han for rasisme! kommer ingen vei, men det er rase hets det og! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ;) Er uansett viktig å få frem poenget av rasisme definitivt går alle veier, selv om det folk hovedsaklig legger merke til at det bare går en vei..

Forøvrig enig med Viking og, veldig kvinnediskriminerende at den bare kommer for menn :rolleyes:

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår