Tha sims Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Så en tøff mitsu som så ut som en evo, i Hallingdal, nærmere bestemt Nesbyen. Var sølv med en tøff spoiler og fullt modykit. Noen som vet hvem det er sin? Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 serriøst!!!! Fullt moddykit???? heftig :scared Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ok.. da har jeg sitti på bilen og kan bekrefte at det er en evo 6 med mye tuning.. råtttt! Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har du bilder? :pics Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Skal fikse et for dere en dag.. Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 serriøst!!!! Fullt moddykit????heftig :scared hahahahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 serriøst!!!! Fullt moddykit????heftig :scared lol! lov og godte seg litt på andres bekostning:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 lol! lov og godte seg litt på andres bekostning:P Seff bodykit. :D Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg