Gå til innhold

Honda Civic Mb3 Prosjekt

Ranger emnet

ilDuce

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en liten tråd på mitt lille prosjekt...

Har noen bilder fra slik bilen var da jeg kjøpte den...

DSCF0143.JPG

Har fått senket den etter den tid.. Pluss nye sommerfelger... Også tatt av hengerfestet...

til%20forumet1.JPG

Har startet såvidt med interiøret...

Bilder til interiør prosjekt

Kommer vel noe styling på den etterhvert... Bare få spart opp litt penger... Pluss at jeg hat tenkt å gjøre litt mer inni...

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1998 Nissan 200sx S14a Sportline

1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen fikk du til den uber gromme lakk arbeidet på intreøret?

det der var bare sykt bra da...

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen fikk du til den uber gromme lakk arbeidet på intreøret?

det der var bare sykt bra da...

Brukte en slik Rød hobbylakk fra Biltema først... 3 lag... Så brukte jeg en slik krakeleringslakk som også er kjøpt på Biltema.... Så blir den slik den er nå av seg selv :D

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1998 Nissan 200sx S14a Sportline

1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en slik Rød hobbylakk fra Biltema først... 3 lag... Så brukte jeg en slik krakeleringslakk som også er kjøpt på Biltema.... Så blir den slik den er nå av seg selv :D

så det er ikke værre nei hehe. trodde du hadde drevet med masse hemlige kunster jeg nå hehe. jaja kanskje jeg skal prøve meg på noe ånt i bilen min og da? hehe

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider