Gå til innhold

Nye felger på Tahoen!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

I've officially been pimped! :D

Fikk et bra tilbud på 20"ere til Tahoen, så da var det bare å slå til. Kledd med 295/45 Yokohama dekk, så sporer dem noe i lav fart på sporete veier, men er veldig fine å kjøre på ellers.

Dette er ikke akkurat favorittdesignet mitt når det gjelder felger, men ettersom prisen var bra slo jeg til likevel. Har nå blitt mer og mer fortrolig med dem etterhvert også da så nå synes jeg de er helt ok!

Slenger med noen bilder:

tahoe20s_11.jpg

tahoe20s_13.jpg

tahoe20s_7.jpg

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! sombrero

Nei, har ikke handla hos sharif. Har forresten aldri fått noen respons der når jeg har prøvd å kontakte dem, så de har vel kunder nok... Disse har jeg kjøpt lokalt her i byen.

Ja, det blir senking etterhvert. Så vidt jeg vet er det bare belltech som lager senkesett til 4x4'ene - så det blir nok det. Senker 1-3" foran og 3.5" bak. Tror det blir akkurat passe.

Det eneste som suger nå er at jeg er nødt å kjøpe større skjermutbyggere... ble stoppa i teknisk 2 dager etter jeg fikk dem og fikk beskjed om at de stakk litt vel mye ut foran. Det gjorde de gamle felgene også, og forøvrig på de fleste av disse bilene syns jeg... men men, får ta dem av igjen hvis det blir for ille.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! sombrero

Nei, har ikke handla hos sharif. Har forresten aldri fått noen respons der når jeg har prøvd å kontakte dem, så de har vel kunder nok... Disse har jeg kjøpt lokalt her i byen.

Ja, det blir senking etterhvert. Så vidt jeg vet er det bare belltech som lager senkesett til 4x4'ene - så det blir nok det. Senker 1-3" foran og 3.5" bak. Tror det blir akkurat passe.

Det eneste som suger nå er at jeg er nødt å kjøpe større skjermutbyggere... ble stoppa i teknisk 2 dager etter jeg fikk dem og fikk beskjed om at de stakk litt vel mye ut foran. Det gjorde de gamle felgene også, og forøvrig på de fleste av disse bilene syns jeg... men men, får ta dem av igjen hvis det blir for ille.

;)

Ken

Var dere oppe i dag, hos sharif, lå noen sånne felger rett innafor døra seru.. Tenkte kanskje du hadde kjøpt dem der.. Skal du handle med sharif er det beste å dra opp til dem på berger.. Tlf og mail er håpløst.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dere oppe i dag, hos sharif, lå noen sånne felger rett innafor døra seru.. Tenkte kanskje du hadde kjøpt dem der.. Skal du handle med sharif er det beste å dra opp til dem på berger.. Tlf og mail er håpløst.. :rolleyes:

men nå har faktisk telefon blitt mye bedre enn det var før, men det lønner seg uansett og dra opp da...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-Lars,

Nei, ikke så mye, ca 3cm kanskje. Men nok til at biltilsynet fiksa en mangellapp.. Grunnen til at det gikk bra med de gamle hjulene var skapelsen på dekket. Selve mønsteret var relativt smalt og stakk ikke utenfor, men dekksidene gjorde det.. Dette er i følge biltilsynet OK så lenge mønsteret ikke vises når man ser rett ned ovenfra og ned på hjulbuen.

AnDtHo,

Har hatt akkurat samme erfaring.. Gidder ikke å kjøre helt dit å handle, og i hvertfall ikke når de driter i å svare på henvendelsene mine. Det er mange andre som er mer takknemlig for å få nye kunder :)

aurstad,

Ja, den er registrert for vanlig klasse B. Har time hos biltilsynet 20.Juni for omregistrering til Personbil :) Da er det 10år og 1 dag siden den første gang var registrert i Norge :D

Jeg vet desverre ikke hvordan det er å klassifisere ned fra Lastebil. Har tidligere hørt at dette er vanskelig, men vet ikke om det er riktig.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider