Gå til innhold

Anskaffelse av driftebil (planleggingsfasen)

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ca hvor mye cash for å få en Laurel c33 på hvite skilter her i landet? Vurderer noe japs med mye motor etter forcen... Til da blir det Galant turbogrevling:D Mye sannsynlig at både forden opeln og golfen går, til fordel for en datsun 510 1400 71 modell;) 4 dørs.. Har blitt helt japsefrelst jeg... Men helst de gamle da:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i japan ..

andre nissan som man kan se på er Nissan Gloria Y33 spesielt eller Gloria Chima (Y33)

her snakker vi 3liter V6 med turbo

Her er enda en ny bil for meg :D . Bilder? Mere specs? Deletilgang?

Finnest det nettsider i Japan der jeg kan se på biler til sags og få meg ett overblikk over priser o.l.?

Trenger også litt hjelp med hvem jeg kan kontakte for import fra Japan.

Takk for hjelpa så langt folkens yodude

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt noe om firmaet eller? så liksom litt "fake" ut

nix. Derfor jeg spurte. Men de har hatt mye kule og billige biler innom de siste 2 årene.. bla en del skyline r32 gts/gtst til ca 8-15.000 nok!! Billigste R34 GTS jeg så det kosta 115 nok... Det er vel ganske billig!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nix. Derfor jeg spurte. Men de har hatt mye kule og billige biler innom de siste 2 årene.. bla en del skyline r32 gts/gtst til ca 8-15.000 nok!! Billigste R34 GTS jeg så det kosta 115 nok... Det er vel ganske billig!

Spør du meg, er det ganske døvt for et seriøst firma å ha sidene sine på Geocities.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VeilSide;

Ser mest ut som en blanding av Chaser og en Mercedes.

jeg har Mercedes fra før :driving

Menne ... vist/om/når jeg har f.eks lyst til å handle bil fra Japan ... hvilke firmaer kontakter jeg? Hvilke firmaer er anbefalt? Andre nettsider jeg kan "se biler til salgs" i Japan?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fett her, men jeg vet ikke om det er trygt å kjøpe herfra. Noen som vet?

http://uk.geocities.com/japanusedcarsale/

http://ca.geocities.com/jdmusedcarsale/

Kikket innom sidene der nå.

Nå er det mulig jeg er helt grønn, eller at alle bil-auksjonshaller i japan er dønn like, men bildene av bilene ser ut som om de er tatt på i samme hall som bilene du får kjøpt av japanimport, japanauto og de andre som har begynnt å hente inn JDM biler til norge.

Nå har ikke jeg kikket på prisene der inne, men Kingbuyer foreksempel, skal jo ha 100 000 eller 200 000 yen i gebyrer og greier, pluss litt mer for å putte bilen din på båten... blir fort kroner av sånt

Så, da kan man vel kjøpe en av de norske gutta i stedenfor? Tipper du ikke kommer ut så langt unna i pris uansett, selv om de norske garantert tjener en slant eller to på bilene de selger.

Virker jo som om gutta har kontakter liksom, så det er sikkert bare å oppgi specs på hva du vil ha, og hvor mye kroner du vil bruke, og vips, så har du grombil i garasjen hjemme :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Mercedes fra før :driving

Menne ... vist/om/når jeg har f.eks lyst til å handle bil fra Japan ... hvilke firmaer kontakter jeg? Hvilke firmaer er anbefalt? Andre nettsider jeg kan "se biler til salgs" i Japan?

er det ikke bare å spørre "kvikksølv" da?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider