Gå til innhold

Anskaffelse av driftebil (planleggingsfasen)

Ranger emnet


VeilSide

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

chaser ble aldri solgt som lexus .. men den deler platform med IS.. som er en variant av platformen til supra :P

 

(chaser/markII er større enn IS)

 

kom nettop over faktumet at en CLK (eldre modell) er ganske billig.. det er jo en ok bil til å bygge om til driftbil..

den har rwd.. er coupe.. ganske lang..

bare sett i en japansk motor .. så holder den også

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fortell meg hvorfor en må regge? Bilen går like så bra uten skilt :D

 

Leter forresten enda etter en Chaser. Er vist lettere sagt en gjort. Googler litt og bruker oversetteren der samt jeg sender mailer til alle som jeg ser har en bil til salg som er en slik jeg vil ha. Disse japanerene svarer lite på mails .. :(

 

Ellers så er det en annen som ser etter bil i Japan for meg på auksjoner og han sier det er ca en pr uke som kanskje er innenfor det som jeg vil ha. Er en manuell 98+mod Chaser så sjelden?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er TP-racing? Er mange som kan skaffe "alt" menne ikke alltid det viser seg slikt. Jeg har faktisk ikke enda fått en eneste tilbkemelding med ett konkret tilbud om bil med bilde. En i England estimerte at det er ca 40/50 biler pr år til salgs som er slike som jeg vil ha. Gjelder bare å finne dem. Kan være han tar feil men jeg har sett ett par til salg men ikke mange. Sliter bare med å komme i kontakt med disse som eier bilene :(

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veilside, sjekk litt med http://www.neweraimports.com/ eller http://www.whifbitz.co.uk/ .

 

Sistnevnte skal visstnok være en kjernekar som er vellrennomert på diverse supraforums og som flere i norge ihvertfall har handla deler av. Han har holdt på i endel år og kan kanskje hjelpe deg (han går ikke av veien for å sende bilen til norge om du øsnker det)

 

New Era er litt nyere tror jeg, men fikk ihvertfall god omtale i Jtuner og virker ryddige å forholde seg til.

 

Har ikke handla av disse selv, men du kan jo hre med de og skaffe deg ditt eget inntrykk.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er TP-racing? Er mange som kan skaffe "alt" menne ikke alltid det viser seg slikt. Jeg har faktisk ikke enda fått en eneste tilbkemelding med ett konkret tilbud om bil med bilde. En i England estimerte at det er ca 40/50 biler pr år til salgs som er slike som jeg vil ha. Gjelder bare å finne dem. Kan være han tar feil men jeg har sett ett par til salg men ikke mange. Sliter bare med å komme i kontakt med disse som eier bilene :(

TP-R er en her på forumet som tar inn biler. Han opererer også på 200sx forumet. Vet ikke om han har vært her noe særlig etter at de nye firmareglene kom. Bare titt i medlemslistene. Han står der. Er faktisk ganske mange her på forumet som tar inn fra japan.

 

Edit: Det må da for pokker gå an å finne en Chaser! Ikke gi deg!! Chaser er tøff bil! :thumb

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ikke. Jeg er bare 22 og har god tid. Biler er som damer, må ta seg tid til å nyte dem samt velge en med omhu ;)

 

Har de siste dagene funnet ut hvilke biler som er "må ha" biler. Det er Chaser, Rx7 og Monaro (helst VRX men GTO går vist jeg ikke har penger).

 

Skal sjekke opp med de du gav link til ekkoj. hellothere

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår