Gå til innhold

Vinge og førersete byttes bort evt. selges

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Har en vinge til overs, som jeg har hatt på 242. Aner ikke hva den kommer fra/er til, men syns den så bra ut på 242. Vet ikke hvilket merke den er, men jeg lurer på om det står ES eller noe sånt stemplet på den. Har fått meg annen vinge selv som jeg skal ha, så derfor trenger jeg ikke denne lenger. Den må pusses og lakkes.

Det jeg derimot trenger, og gjerne vil bytte vinga mot, er hattehylle (samme f*** hvordan farge, bare den er hel og uten høyttalerhull) og de svarte dekslene som er over belterullene i hattehylla. Eventuelt trenger jeg et 242 førersete (se annen tråd), bagasjelokk uten rust og bulker (gammel type), dører og masse annet stort og smått. Har også et sete jeg kan bytte bort (se annen tråd).

Glemte å legge til bildene da, så her kommer de:

HPIM1456.JPG

VolvoSide640.jpg

VolvoBak640.jpg

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"litt" langt å kjøre for en hattehylle?

"litt"...

kjørte riktignok 50 mil for seter i går (tok jo også med vinge og el.antenne da), men de er litt vanskeligere å oppdrive enn hattehylla.... :rolleyes:

Også er ikke 50 mil på svenske veier på langt nær det samme som 50 mil på norske veier doh

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider