endorfun Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Da tenkte jeg på bensinforbruk og forsikring, deler etc? ser ikke for meg at en motor på 0.7liter bruker så mye bensin, men det er vel en v6? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det er vel en tresylindret sak hvis jeg ikke tar feil. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Da tenkte jeg på bensinforbruk og forsikring, deler etc? ser ikke for meg at en motor på 0.7liter bruker så mye bensin, men det er vel en v6? er det ikke Brabus versonen som har en v6? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 den andre, er det en V3 det da :wonder lol men seriøst, er det noen som har svar på topicen? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det er en rekke-tre'er med turbo, intercooler og dumpvalve. Bruker på normal langkjøring 0.45 l/mil og på småkjøring ca 0.55 - 0.6. Har mange km i en slik bil. Tanken er relativt liten, så om du bruker lite bensin så må du tanke ganske ofte allikavel. Forsikring - vet ikke, det kommer an på hvem som forsikrer den. Spesielt dyr er den ikke. Deler: Neida, jeg har kjøpt deler i Tyskland og det er normale priser. Betalte bl.a kr. 1900,- for en bakaksling og en tusenlapp for en drivaksel. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tusen takk TurboKnut, det var akkurat slik info jeg var ute etter! Noen spesiell grunn til at du måtte ha ny drivaksel og bakaksling på en bil som ikke kan ha vært eldre enn et par år? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Forsikring når man bor i oslo, er over 24 år med 20% i bonus og 16 000km kjørelengde, koster ansvarsforsikring ca. 8000,- Er vel en 82 hesters tresylyndret 0.7 liter motor med turbo som nevnt over her. Forbruket er jo på ca. halvliteren som nevnt. Brabusversjonen mener jeg at jeg har lest har en effekt på mellom 100 og 110 hester, men sist jeg snakket med Bertel O Steen skulle Smart slutte å produsere alt annet enn Fortwo fordi de sliter veldig økonomisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Forsikring når man bor i oslo, er over 24 år med 20% i bonus og 16 000km kjørelengde, koster ansvarsforsikring ca. 8000,- Takk, da vet jeg nøyaktig hva min forsikring hadde kommet på :) synes ikke det var ille til å være i oslo. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg vet ikke om du er sarkastisk, men om du er det var det bare et eksempel for å gi en pitteliten anelse om hva det kostet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tusen takk TurboKnut, det var akkurat slik info jeg var ute etter! Noen spesiell grunn til at du måtte ha ny drivaksel og bakaksling på en bil som ikke kan ha vært eldre enn et par år? Ja - jeg kjøpte en nesten ny bil med bitteliten skade på. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg vet ikke om du er sarkastisk, men om du er det var det bare et eksempel for å gi en pitteliten anelse om hva det kostet :) Jeg var ikke sarkastisk, men takknemlig! jeg bor i oslo, har akkurat rundet 24år og har (i en mnd til) kun 20% bonus, så det var det beste eksempelet du kunne kommet med ;) Turbknut: Sitter og vurdere om jeg skal gjøre det samme, ta en tur til Tyskland og hente meg en i sommerferien. er det mulig at jeg snakker med deg om tips og råd når jeg har bestemt meg? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg var ikke sarkastisk, men takknemlig! jeg bor i oslo, har akkurat rundet 24år og har (i en mnd til) kun 20% bonus, så det var det beste eksempelet du kunne kommet med ;)QUOTE] Ikke dårlig......hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Brabusen har 101hp, den med V6, er V6 bi-turbo (Helt rød) det ble gitt ut til ti racerbil sjåfører, så nå er det kun ni igjen. Rekke treeren kommer i tre versjoner, en på 60hp en på 82hp og en brabus på 101. Men det er jo bare å chippe da (Jeg har 109hp, 185nm + knfilter på min) Min 82hp veier også 60kg mindre en Brabusen. Har hatt min oppi 198km/h, gikk veldig bra! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg