mette-we Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 18 Mai arrangerer Doorslammers Halden og Rigth On en Muskelbiltreff m/ 201 Street Legal kjøring på Rudskogen Motorsenter. En treff for muskelbiler av alle merker og typer. Portene åpner kl. 10.00. Vi vil ha bedømmnig av biler for å finne de 10 fineste bilene på vår "Show & Shine" del av treffet. Kl. 13.00 setter vi igang med street legal kjøringa. Det er 4 klasser, FWD, 4WD. RWD og V8. Ved regn så blir det 4WD i egen og resten i en klasse. De tre raskeste i hver klasse + de tre bilene med raskest tid uansett klasse kvalifiserer seg til en 16 bilers "Shoot Out " stige. Premie utdelingen i "Top Ten" vil foregå i pausen vi må ta for å finne ut hvilke 16 biler er kvalifisert i vår lille shoot out. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Ved regn vurderer jeg å stille med Opel turbo diesel som har 12 hk under 2200 rpm :) , jeg mener det var på Drag Festival (også kallt Water Nationals) på Mantorp i 1974 eller 75 at MS-klassen ble vunnet av en PV, Corvetten i den andre banen spant seg bort. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mette-we Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Ja det høres kanskje litt rart ut at vi kjører selv om der regner litt og er litt bløtt. Det gjør det på gata også så.... Det er klart at hvis det virkelig regner så kommer det dårlig med folk og biler, både for å kjøre og å se på. Men vi kjørte med duskregn og bløt bane i 2001 så det går. Det er viktig at folk får med seg at vi kjører uansett. Det er jo like forhold for alle det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 gleder meg!!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg