TD POWER Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvor ble dein av ? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Bilforumet har blitt et naziforum, og sånt regnes visst som reklame. :\ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Vi kjører bare videre på denna tråden... kaller d bare noe annet... :P Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ser ut som jeg må bytte ut mine... alle har jo disse nå.. :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 I svarte da??? Moderatorer bør være såpass profesjonelle å varsle før de fjerner tråder, dette er jo bare helt patetisk, alle som skulle ha lykter kan bare sende meg en pm så fikser vi dette. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=1218 vi fortsetter her. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Slette en gruppekjøp-tråd. Bra jobba, veldig profesjonelt. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. hehe .. endelig .. bra jobba.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Fordi jeg er redd for å bli "svartelista" på forumet her, legger jeg ikke ut det innlegget jeg først hadde skrevet om denne saken. Det tror jeg ikke "ledelsen" hadde tålt. Men alikevel, dette begynner å bli patetisk, at eierne av bilforumet skal ha penger av de som arbeider for forumets beste, det blir å gå for langt. Folk som tilbyr seg arbeidet med å importere f.eks lykter til forumet medlemmer for billigere enn den prisen de selges for i butikken(altså, importøren tjener ikke stort) Burde jo bare få creds. av de som driver dette.. De er jo tross alt med å holder forumet i live. Kunne de ikke heller ta ta en års avgift på 50,- kr da, eller noe i den duren, så får de nok penger til å få dekket meste parten av "utgiftene" sine og en runde på byen. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Kan alle som skulle ha lykter sende meg en pm?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg