Kenth Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Den var feede da!sikkelig rå altso!!!:)men ser ikkje hailt pointen å ha veltebur i ein med 125hk.. doh vært uheldig?ser ut so du har fått ei lita ripe hailt framme Noe point er det vel ikke med bur i den.. annet enn att det ser kult ut :driving Kanskje en ide å ta dama hardt i baksetet og lenge henne fast med håndjern i buret?? yummy Og ja... er en ripe på fronten min... huffe Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Noe point er det vel ikke med bur i den.. annet enn att det ser kult ut :driving Kanskje en ide å ta dama hardt i baksetet og lenge henne fast med håndjern i buret?? yummy Og ja... er en ripe på fronten min... huffe haha,montere veltebur for å ta dama hardt i baksete!! :afro synd med ripa da, men litt pirkete må ein vera!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 haha,montere veltebur for å ta dama hardt i baksete!! :afro synd med ripa da, men litt pirkete må ein vera!;) Om jeg skal beholde bilen blir det hellakkering uansett :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Nice bil.. hvilken motor er det i den? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 syns han ba om litt mye for den. men sånn er det jo. ga 95k for min med garanti i 1 år og litt annen snax ;) tross alt en 97 mod jeg skaffa meg og da. Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 syns han ba om litt mye for den. men sånn er det jo.ga 95k for min med garanti i 1 år og litt annen snax ;) tross alt en 97 mod jeg skaffa meg og da. Bilen ble bygd i tyskland mai 2004 for 10.150EURO :) Har masse kvitteringer ellers oxo... Med dagens kurs kommer byggingen av bilen på ca 82.000,- Pluss att det er en meget strøken bil med lav KM... Har nå gått 138.000KM Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 HEisann Fin den Var en kamerat av meg som fikk satt skilter på den. Hadde problemer med og få buret godkjent av biltilsynet, måtte låne felger da han skulle godkjenne den også. Skal se om jeg finner noen bilder når j kommer hjem... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 HEisannFin den Var en kamerat av meg som fikk satt skilter på den. Hadde problemer med og få buret godkjent av biltilsynet, måtte låne felger da han skulle godkjenne den også. Skal se om jeg finner noen bilder når j kommer hjem... Bilen er nå godkjent med ALT :) Står i vognkortet. Buret ble godkjent når det kom på plass endel polstringer... Er nå godkjent med 9*16" bak og 7,5*16" forran :) Bilder hadde vært knall... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg