locktite Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 blir det no fet lyd av disse i forskjell til et konisk filter? Skal ha det på en colt turbo ic. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ingen som veit?? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Anbefales ikke, filtrerer ikke noe bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Halla, kjører med KD filter på min Colt turbo, men hører mangen sier de er dårlig siden de slipper inn for store patikkler inn i motoren, kan dette stemme? Liker filteret veldig godt og det kommer en fet mørk suge lyd når man gasser og hvis man dropper dump ventilen så får man en fet turbo brems lyd, eller som andre kaller det, en kåt ugle :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Anbefales ikke, filtrerer ikke noe bra ;) Ok swå jeg burde gå for et konisk filter. Takker for svar! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Halla, kjører med KD filter på min Colt turbo, men hører mangen sier de er dårlig siden de slipper inn for store patikkler inn i motoren, kan dette stemme? Liker filteret veldig godt og det kommer en fet mørk suge lyd når man gasser og hvis man dropper dump ventilen så får man en fet turbo brems lyd, eller som andre kaller det, en kåt ugle :) Hvordan har du fetet filteret? Åpnet luftfilter boksen og montert det der det orginale skal vere? Har tiligere montert kon filter rett på turboen, men da har det vært gasser-turbo har dette noe og si? Med tanke på lmm? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ok swå jeg burde gå for et konisk filter. Takker for svar! Anbefaler RamAir jeg ;) Ta en tur innom B4You på Alnabru, de har nesten garantert filter til deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Man finner ikke luftfilter som passer rett på lmm boxen til colt t, man må lage en adapter slik som det svarte røret jeg har før luftfilteret. loclite, du må ta en titt inni boxen og se hvordan du skal få lagd en adapter som går over lmm ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Man finner ikke luftfilter som passer rett på lmm boxen til colt t, man må lage en adapter slik som det svarte røret jeg har før luftfilteret. loclite, du må ta en titt inni boxen og se hvordan du skal få lagd en adapter som går over lmm ;) Ett bassreflex rør fra biltema på 100-110mm går fint ann og bruke som adapter.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 okay takker! Bestilt litt snax uten og sjekke hva som passer best. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg